Jordi Musons als mitjans amb Reinventar l’escola

En Jordi Musons, director de l’escola, recentment ha escrit el llibre Reinventar l’escola, una guia per a pares i mares i persones interessades en l’educació per a comprendre millor com és i cap on va l’educació actual. En el llibre aborda temàtiques com l’impacte de la tecnologia en els infants d’avui o les metodologies més actuals que avui s’estan implant en moltes centres educatius d’arreu del món.

Arran de la presentació d’aquest llibre s’han publicat nombroses entrevistes en les que s’ha presentat el contingut del llibre i alhora presentat molts dels projectes i debats en els que avui l’escola Sadako si sent plenament involucrada:

• Més val saber pensar que reproduir de memòria – La Vanguardia 22/03
  • Repensando el mañana: Reinventar la escuela – Espacio Fundación Telefónica – 23/03 – Veure l’esdeveniment
  • L’educació afectivosexual és tan important com les matemàtiques – ARA
  • Jordi Musons: “En educación estamos demasiado alejados de la ciencia, de los datos de cómo se aprende” El País

• Jordi Musons: “La tecnologia se’ns ha escapat de les mans” – Núvol. El digital de cultura.

Be the first to comment on "Jordi Musons als mitjans amb Reinventar l’escola"