Últim dia de convivències

El dia s’ha llevat plujós i mentre esmorzàvem vèiem El xàfec.  Però ha sortit de seguida el sol i hem pogut anar a jugar i a veure les vaques que hi ha aquí a prop. Estem gaudint dels darrers instants d’aquestes primeres i magnífiques convivències.  Ens veiem a la plaça de l’escola gran cap a les 16h amb moltes ganes de retrobar-vos!

El Joan ens parla de les “convis”

El Joan de Primer, germà de la Júlia, va tenir una idea magnífica: explicar a I3 com van ser les seves convivències.  Com ara ja falten pocs dies per anar-hi, ens hem reunit Taurons I Cavallets a escoltar la seva experiència. Ens ha explicat que el que més li va agradar va ser agafar els conills i que la primera nit va tenir por, però com estava amb els companys/es se li va passar. Ens ha dit que estiguem tranquils perquè ho passarem genial.

Gràcies Joan, per la teva sensibilitat i tendresa,  per pensar en nosaltres, per compartir el teu temps. Ha estat preciós escoltar-te i veure les fotografies de les teves “convis” d’I3.

EGAN A I3

AQUESTS DIES HI HAURA L’EGAN A I3, ALUMNE D’ESO4, EN LA SEVA “WEEK XPERIENCE”. AQUESTA INICIATIVA FACILITA QUE ELS NOIS I NOIES MÉS GRANS DE L’ESCOLA PUGUIN CONÈIXER UN ENTORN LABORAL REAL. US ANIMEM A QUE ACOLLIU ALUMNES ALS VOSTRES LLOCS DE TREBALL EL CURS VINENT.