MOLT BONA FESTA MAJOR!

Aquesta setmana ha estat molt curta però intensa. Hem jugat, ballat, cantat, rigut i parlat molt. I estem tan contents/es, que hem volgut compartir amb vosaltres les nostres creacions: uns CAPGROSSOS!!!

Us deixem unes fotografies perquè els pugueu veure.

Gaudiu molt d’aquests dies de Festa Major i us esperem el dilluns amb els bra√ßos oberts ūüôā

PRIMERA SETMANA DE CURS

HOLA FAM√ćLIES!

COMPLETEM UNA PRIMERA SETMANA FANT√ÄSTICA!!!! ELS NENS I NENES D’EI4 ENS HEM RETROBAT I DE SEGUIDA ENS HEM SENTIT COM A CASA!!! I LES NENES I NENS D’EI3 HAN FET UNA PRIMERA ENTRADA A SADAKO MOLT TRANQUIL¬∑LA AMB L’AJUDA DELS SEUS COMPANYS/ES GRANS, QUE BEN AVIAT ESDEVINDRAN PADRINS I PADRINES!!!!

AQUESTS DIES A L’ESCOLA ESTEM PARLANT DE LA FESTA MAJOR I DE LES TRADICIONS, I TAMB√Č ESTEM COMEN√áANT A PENSAR EL NOM DE LA CLASSE. US ANIMEM A PARLAR AMB LES VOSTRES FILLES I FILLS, A ANIMAR-LES A FER APORTACIONS AL GRUP PER PODER SEGUIR TREBALLANT AQUESTS DOS TEMES. ENS ANIRIA MOLT B√Č QUE PORTESSIN IMATGES, DIBUIXOS, FOTOGRAFIES, CONTES, LLIBRES… RELACIONATS AMB LA FESTA MAJOR I AMB EL NOM QUE VOLEN PROPOSAR.

I US RECOMANEM QUE ESTIGUEU MOLT PENDENTS DEL BLOC, ESPECIALMENT AQUESTS PROPERS DIES… TINDREU UNA SORPRESA MOLT BONICA…

MOLT BONA SETMANA!

Com seguir o deixar de seguir els blogs de l’escola?

No estiguis pendent de les noves entrades que es publiquen al blog. Fes-ho més fàcil, subscriu-te! Amb 30 segons i 3 passos:

1- Introdueix el correu electr√≤nic, a la dreta del blog (ordinadors) o al peu de p√†gina (dispositius m√≤bils), on posa: “Subscripci√≥ per correu”.

2- Clica a continuaci√≥ el bot√≥ “Subscriu-te”.

3- Entra al teu correu electr√≤nic, i accepta la subscripci√≥ al missatge que rebr√†s de WordPress (comprova el correu brossa si no el reps…)

Ja est√†! A partir d’aquest instant, amb cada nova entrada que es publiqui al blog rebr√†s un missatge notificant-ho, aix√≠ no et perdr√†s detall!

————————————————-

Tens una subscripci√≥ d’un blog del curs passat i no vols rebre m√©s notificacions de correu de les novetats del mateix? Encara m√©s f√†cil, amb dos clicks!

1- Al correu de notificaci√≥ de “New post on…”, cerca a la part inferior “Manage Subscriptions” i fes-hi click.

Captura_de_pantalla_2013-09-11_a_les_12.40.11

2- S’obrira la p√†gina web per administrar les teves subscripcions als blogs de WordPress. Sota el nom del blog apareix en vermell “Unfollow”, fes-li un click i a partir d’aquest instant ja no rebr√†s mes notificacions de noves publicacions a aquest blog.

—————————————————-

feedlySEGUIMENT DE BLOGS AMB TAULETES O MÒBILS
Per √ļltim, coneixeu el seguiment de novetats a blogs i webs amb els canals RSS? √Čs una forma molt senzilla perqu√® puguis rebre, directament al teu ordinador/smarthphone/tablet o a una p√†gina web en l√≠nia, informaci√≥ actualitzada sobre les teves p√†gines web. A aquesta entrada del nostre blog¬†lesTICaSAK us expliquem el que √©s. Si finalment us animeu a fer-lo servir una de les plataformes gratu√Įtes recomanades √©s Feedly, tant per dispositius m√≤bils o ordinadors, a la seva web trobareu m√©s informaci√≥.