LA “PEL路LI” DE LA CLASSE DOFINS

I… TAL COM US HAV脥EM ANUNCIAT… AQU脥 TENIU LA NOSTRA PRIMERA PEL路LI!!!! GR脌CIES A LA DIRECCI脫 I LA “POST-PRODUCCI脫” DE L’ALBA I LA BAMB脷, US PRESENTEM LA NOSTRA PEL路L脥CULA, BASADA EN EL CONTE DE “EL MIC I L’OCELL PIU-PIU”. MOLTES GR脌CIES A LA DIRECTORA I L’AJUDANT DE DIRECCI脫 PER LA FEINADA. ESPEREM QUE LA GAUDIU TANT COM NOSALTRES HO HEM FET AVUI A LA CLASSE!!!

LA PEL路L脥CULA DE LA CLASSE DOFINS

“AL CINEMA HEM D’ANAR, AL CINEMA HEM D’ANAR, COMEN脟A LA PEL路L脥CULA, QUINA IL路LUSI脫 EM FA”

La simfonia dels animals馃馃

Per acabar la setmana de Santa Cec铆lia, l’Artur, el pare del Bruno Rodr铆guez, va venir a explicar-nos el conte “La simfonia dels animals”, que tenia una m煤sica especial per cada animal que apareixia. I despr茅s vam crear el nostre instrument musical amb el qual vam anar-hi jugant a mesura que an脿vem acabant.

Mireu que b茅 ens ho vam passar! Va ser molt divertit!! 馃ぉ馃幎

SESSI脫 DE CINEMA AMB L’ALBA A LA CLASSE DELS DOFINS

LA CLASSE DELS DOFINS HEM POGUT GAUDIR D’UNA FANT脌STICA ACTIVITAT ORGANITZADA I DINAMITZADA PER L’ALBA, LA MARE DE LA BAMB脷. L’ALBA 脡S ACTRIU, I ARRAN DEL PRIMER FESTIVAL DE CINEMA, ENS HA ANAT MOLT B脡 QUE ENS EXPLIQU脡S EL SEU OFICI, LA DIFER脠NCIA ENTRE FER TEATRE I FER CINEMA. ENS HA EXPLICAT QUE QUAN MIREM UNA PEL路L脥CULA NOM脡S HI VEIEM ELS ACTORS I LES ACTRIUS, PER脪 EN REALITAT HI PARTICIPEN UN MUNT DE PERSONES (MAQUILLADORS/ES, VESTUARI, ATREZZO, IL路LUMINADORS, T脠CNICS DE SO, C脌MERES, GUIONISTES, DIRECTOR/A…). TAMB脡 ENS HA EXPLICAT QUE PER GRAVAR UN TROSSET MOLT PETIT DE PEL路L脥CULA, S’HA DE GRAVAR MOLTA ESTONA. I ESTEM MOLT EMOCIONADES I EMOCIONATS PERQU脠 HEM POGUT GRAVAR LA NOSTRA PRIMERA PEL路L脥CULA… PER脪 AIX脪 US HO EXPLICAREM EN UNA ALTRA ENTRADA AL BLOG… ESTIGUEU PENDENTS… MOLTES GR脌CIES PER L’EXPERI脠NCIA, ALBA!!!!

Coneixent la dansa contempor脿nia… 馃幎

Per Santa Cec铆lia hem tingut l’oportunitat de con猫ixer una mica qu猫 茅s la dansa contempor脿nia i l’hem pogut experimentar amb la can莽贸 “Another Day of Sun” de La La Land a c脿rrec de la Noelia, la mare del Gabriel.

Hem vist la seva actuaci贸, hem pogut ballar lliurement, hem experimentat amb els mocadors i despr茅s hem intentat representar coses dels diferents colors que teniem: groc, vermell i blau.

Ha estat una gran experi猫ncia, amb la qual hem rigut molt i ens hem mogut com mai!!馃ぉ

Un conte amb ombres xineses 馃

Avui la Duna, la mare del Roi, ha volgut compartir amb nosaltres la t猫cnica de les ombres xineses explicant el conte de “L’oruga goluda”. Els/les nans l’han escoltat molt concentrats/es perqu猫 sabien que despr茅s serien els encarregats/es de provar-ho i intentar-ho! A m茅s, han pogut crear la seva papallona per experimentar despr茅s amb la llum, l’ombra i els colors.

La veritat 茅s que s’ho han passat pipa!! 馃馃挕

Nans amb la Carmen!!

Bona nit!馃寵

La setmana passada la Carmen, la mare de la Mar铆a, va voler compartir una tarda amb nosaltres per poder crear un nan titella i emportar-se’l a casa. Per aconseguir-los hem hagut de retallar, enganxar, pintar i tenir molta paci猫ncia durant dues tardes perqu猫 sort铆s com ens esper脿vem.

Estem molt contents/es dels resultats i ens ho hem passat molt b茅 fent-ho!! 馃槂馃槂

ELS NOSTRES NOMS

FA UNES SETMANES VAN ARRIBAR A LES CLASSES UNES TIRES ALLARGADES AMB UNES LLETRES… O EREN NOMBRES? PER SORT, LES PADRINES I PADRINS ENS VAN ORIENTAR… EREN ELS NOSTRES NOMS!!!!

ELS NOSTRES NOMS S脫N PARAULES IMPORTANTS PER A NOSALTRES, HI TENIM UN VINCLE, ENS IDENTIFICA I 脡S PER AIX脪 QUE APROFITEM AQUESTA MOTIVACI脫 PER ARTICULAR聽UNA S脠RIE D’APRENENTATGES B脌SICS LLIGATS AMB聽 LA LECTURA I L’ESCRIPTURA:

• LA PERCEPCI脫 VISUAL: COMPAREM LLETRES, LLARG脌RIES DE NOMS I COMENCEM A IDENTIFICAR EL NOSTRE NOM I EL DELS NOSTRES COMPANYS/ES
  • LA MEM脪RIA: MICA EN MICA ANEM EMMAGATZEMANT PARAULES, LLETRES I SONS
  • LA DIRECCIONALITAT: EL GOMET ENS INDICA QUE COMENCEM A ESCRIURE PER L’ESQUERRA

脡S PER AQUEST MOTIU QUE A LES CLASSES INCORPOREM ALGUNES RUTINES I FEM UN MUNT D’ACTIVITATS I JOCS RELACIONATS AMB EL NOM: EL POSEM “A L’ESCOLA” QUAN ARRIBEM I “A CASA” QUAN MARXEM, EL CAMINEM, EL CONFEGIM AMB LLETRES DE FUSTA, EL COPIEM A LES PISSARRETES, EL FEM AMB PLASTILINA, A LA SORRA… ACTIVEM TOTS ELS NOSTRES SENTITS I ESTEM MOLT IL路LUSIONADES I IL路LUSIONATS!!!