DARRERS DIES A “LA PETITA”

COMENÇÀVEM UN CURS DIFERENT, AMB ALGUNES INCERTESES I RESTRICCIONS. I ARA QUE L’ACABEM I RECORDEM EL QUE HEM VISCUT, ENS QUEDEM AMB ELS RETROBAMENTS, LES ALEGRIES, LA CONVIVÈNCIA I ELS APRENENTATGES. AMB AQUEST VÍDEO US FEM ARRIBAR UN TASTET DELS ÚLTIMS DIES A L’ESCOLA PETITA. GRÀCIES A TOTES LES FAMÍLIES I A TOTS ELS INFANTS PER LA COMPRENSIÓ, LA FLEXIBILITAT I LA INFINITA COL·LABORACIÓ, MOLTES GRÀCIES!

MOLT BON ESTIU!!!

CONTE, PLANETES I MOLT MÉS!!!

AVUI HA VINGUT LA CLÀUDIA A LA CLASSE DOFINS, LA MARE DEL LUKEN I EL PAU. HEM COMPARTIT ROTLLANA, ENS HEM CONEGUT I DESPRÉS TOTS TRES ENS HAN EXPLICAT UN CONTE MOLT BONIC, COM ENS AGRADEN ELS CONTES!!! DESPRÉS HEM ANAT AL PATI, HEM FET JOCS D’AIGUA I BEN FRESQUETS… HEM SIMULAT EL SISTEMA SOLAR, EN QUÈ ELS NENS I LES NENES REPRESENTÀVEM ELS PLANETES QUE GIRAVEN AL VOLTANT DEL SOL. HEM PARLAT D’ÒRBITES I DE GRAVETAT. I ENS HAN DEIXAT UNS DIBUIXOS DE PLANETES MOLT BONICS QUE DEMÀ ACOLORIREM. MOLTES GRÀCIES CLÀUDIA, PAU I LUKEN, QUIN GRAN EQUIP FORMEU!!!

FEM D’ARQUITECTES !!!

AVUI HAN VINGUT LA LAIA I EL DAVID, ELS PARES DE LA CARLOTA, A LA CLASSE DOFINS. TOTS DOS SÓN ARQUITECTES, ENS HAN EXPLICAT EN QUÈ CONSISTEIX LA SEVA FEINA I UN MUNT DE COSES INTERESSANTS… QUÈ ÉS UNA “ESCALA”, COM ES PRENEN MIDES, COM ES FAN ELS PLÀNOLS… I A CONTINUACIÓ HEM DECORAT I MUNTAT LA NOSTRA PRÒPIA MAQUETA DE L’ESCOLA PETITA. ENS HAN QUEDAT FANTÀSTIQUES!!! MOLTES GRÀCIES CARLOTA, DAVID I LAIA PER PREPARAR-NOS AQUESTA ACTIVITAT TAN COMPLETA I BONICA!!!

L’OLÍVIA I LES PLOMES

AHIR VA VENIR A LA CLASSE DOFINS LA MARIA, LA MARE DEL DANIEL, I ENS VA EXPLICAR UN CONTE PRECIÓS, “L’OLÍVIA I LES PLOMES”. UNA HISTÒRIA QUE PARLA DE LA VOLUNTAT DE CUIDAR EL NOSTRE MÓN, CONCRETAMENT ELS PEIXOS D’UN ESTANY… DES DE LA SENSIBILITAT PERÒ ALHORA DES DE LA INICIATIVA, ESTÀ A LES MANS DE TOT@S TRANSFORMAR EL MÓN. MOLTES GRÀCIES DANIEL I MARIA!!!

EL PEIX IRISAT

Avui han vingut la Cristina i la Sara, mare i germana d’en Gael, a explicar-nos aquest conte. Després hem estat reflexionant  sobre el missatge del conte.

A continuació cadascú ha fet el seu Peix Irisat per poder explicar el conte a casa.

Hem aprofitat per estrenar la nostra samarreta de Guardians/nes del Fons Marí.

Anem al Restaurant MAAI de la mare del Max!

Avui hem anat al Restaurant MAAI de la Viky, la mare del Max. Ens ha convidat a passar-hi el matí per conèixer com és la cuina d’un restaurant i sobretot per explicar la importància de tenir una alimentació saludable. Ens ha explicat que el va obrir fa gairebé 4 anys i que el nom és la combinació dels seus dos fills: Max+Aitana, entres altres raons.

Ens hem vestit amb els nostres davantals i hem hagut d’utilitzar la imaginació i la creativitat per decorar els gofres de cigrons de la manera més original possible. Ah! I ens els hem pogut menjar clar! Ens hem posat les botes! 👨‍🍳👩‍🍳😋

Estava tot boníssim i hem pogut veure que menjant sa, també podem gaudir!😍

“Les abelles es mengen la mel que fan?” 🐝

La Sara, la mare del Bruno Rodríguez, ve a respondre’ns la pregunta del núvol sobre les abelles. Ens explica un conte i un munt de curiositats sobre aquests animals tan importants per les persones, els animals i la vida en general, ja que sense elles no podriem viure 🐝

Continuem la tarda parlant de com s’aconsegueix fer la mel i de quina manera s’organitzen les abelles per fer-la. I així aprofitem per provar-la!! Ens ha encantat! 🍯

Finalment veiem que la mel s’utilitza també per fer productes de cosmètica com bàlsams labials, així que ens posem mans a l’obra i en creem un nosaltres mateixos/es per emportar-nos a casa💋

Ha estat una tarda genial!!!