ALEGRIA, ÉS FESTA MAJOR!🎊

Aquesta tarda a l’escola petita hem celebrat la Festa Major de la Mercè! Els dofins, peixos vermells, pingüíns i caramels hem sortit al pati per poder fer ballar i gaudir dels capgrossos i dracs que hem estat creant aquesta setmana.

Primer ens hem assegut al pati tots/es junts/es i de sobte… ha aparegut la Gegantona de Sadako. Quina sorpresa! Havia estat amb nosaltres a l’entrada de l’escola des de ben matí i ha volgut sortir al pati per ballar amb nosaltres. Hem posat música 🎤🎵 i no hem parat de moure el cos. Ens ho hem passat d’allò més bé, mireu!!🥳

Com seguir o deixar de seguir els blogs de l’escola?

No estiguis pendent de les noves entrades que es publiquen al blog. Fes-ho més fàcil, subscriu-te! Amb 30 segons i 3 passos:

1- Introdueix el correu electrònic, a la dreta del blog (ordinadors) o al peu de pàgina (dispositius mòbils), on posa: “Subscripció per correu”.

2- Clica a continuació el botó “Subscriu-te”.

3- Entra al teu correu electrònic, i accepta la subscripció al missatge que rebràs de WordPress (comprova el correu brossa si no el reps…)

Ja està! A partir d’aquest instant, amb cada nova entrada que es publiqui al blog rebràs un missatge notificant-ho, així no et perdràs detall!

————————————————-

Tens una subscripció d’un blog del curs passat i no vols rebre més notificacions de correu de les novetats del mateix? Encara més fàcil, amb dos clicks!

1- Al correu de notificació de “New post on…”, cerca a la part inferior “Manage Subscriptions” i fes-hi click.

2- S’obrira la pàgina web per administrar les teves subscripcions als blogs de WordPress. Sota el nom del blog apareix en vermell “Unfollow”, fes-li un click i a partir d’aquest instant ja no rebràs mes notificacions de noves publicacions a aquest blog.

JA SOM A SADAKO!!!!

COM HA ANAT LA PRIMERA SETMANA? COM L’HAN VISCUDA ELS INFANTS? I VOSALTRES, FAMÍLIES, COM ESTEU?

ESPEREM QUE AQUESTS PRIMERS DIES A SADAKO ELS HÀGIU VISCUT AMB IL·LUSIÓ I TRANQUIL·LITAT, SUPOSEN L’INICI D’UN CAMÍ QUE ESTARÀ PLE DE VIVÈNCIES MERAVELLOSES I GRANS APRENENTATGES. MICA EN MICA ENS ANEM CONEIXENT I ANEM TEIXINT VINCLES DE CONFIANÇA…

US FEM ARRIBAR UN PETIT RECULL DE FOTOGRAFIES, UN TASTET DEL QUE HA ESTAT LA PRIMERA SETMANA A L’ESCOLA. ESPEREM QUE US AGRADI!!!

DILLUNS ENS RETROBEM!!!!

ENS AJUDEU???

BENVOLGUDES FAMÍLIES!

VOLEM DEMANAR LA VOSTRA COL·LABORACIÓ PER PODER TREBALLAR DOS TEMES PREVISTOS PER A LA SETMANA VINENT. PER UNA BANDA, COMENÇAREM EL PROCÉS DE TRIA DEL NOM DE CADA GRUP, RELACIONAT AMB EL NOSTRE ODS 14 “VIDA SUBMARINA”. ENS ANIRÀ BÉ TENIR FOTOGRAFIES, DIBUIXOS O CONTES RELACIONATS AMB EL MAR, AMB AQUELLES IDEES QUE ELS AGRADARIA APORTAR A LA CLASSE. D’ALTRA BANDA, SEGUIREM PARLANT DE LA FESTA MAJOR, PODEU PORTAR QUALSEVOL COSA QUE HI ESTIGUI RELACIONADA.

MOLTES GRÀCIES I BON CAP DE SETMANA!!!

Obtención de hidrógeno a partir del agua del mar | iAgua

DARRERS DIES A “LA PETITA”

COMENÇÀVEM UN CURS DIFERENT, AMB ALGUNES INCERTESES I RESTRICCIONS. I ARA QUE L’ACABEM I RECORDEM EL QUE HEM VISCUT, ENS QUEDEM AMB ELS RETROBAMENTS, LES ALEGRIES, LA CONVIVÈNCIA I ELS APRENENTATGES. AMB AQUEST VÍDEO US FEM ARRIBAR UN TASTET DELS ÚLTIMS DIES A L’ESCOLA PETITA. GRÀCIES A TOTES LES FAMÍLIES I A TOTS ELS INFANTS PER LA COMPRENSIÓ, LA FLEXIBILITAT I LA INFINITA COL·LABORACIÓ, MOLTES GRÀCIES!

MOLT BON ESTIU!!!

CONTE, PLANETES I MOLT MÉS!!!

AVUI HA VINGUT LA CLÀUDIA A LA CLASSE DOFINS, LA MARE DEL LUKEN I EL PAU. HEM COMPARTIT ROTLLANA, ENS HEM CONEGUT I DESPRÉS TOTS TRES ENS HAN EXPLICAT UN CONTE MOLT BONIC, COM ENS AGRADEN ELS CONTES!!! DESPRÉS HEM ANAT AL PATI, HEM FET JOCS D’AIGUA I BEN FRESQUETS… HEM SIMULAT EL SISTEMA SOLAR, EN QUÈ ELS NENS I LES NENES REPRESENTÀVEM ELS PLANETES QUE GIRAVEN AL VOLTANT DEL SOL. HEM PARLAT D’ÒRBITES I DE GRAVETAT. I ENS HAN DEIXAT UNS DIBUIXOS DE PLANETES MOLT BONICS QUE DEMÀ ACOLORIREM. MOLTES GRÀCIES CLÀUDIA, PAU I LUKEN, QUIN GRAN EQUIP FORMEU!!!