EQUILIBRI

A tota la classe ens van proposar fer un repte que es diu equilibri.

Per entendre millor el treball, havíem que llegir el mètode de treball del repte amb parelles, i assegurar-nos de que els dos ho entenguéssim.

El repte consisteix en ficar-li veu en off en un vídeo que ens van donar, hi ens havíem d’inventar un diàleg entre el personatge que sortia en el vídeo i una mà que també sortia en el vídeo.

El vídeo tenia com a objectiu conscienciar-nos del medi ambient, i reciclar.

Per això la veu en off havia de parlar sobre el medi ambient i de reciclar.

Aquest repte ens ha agradat molt, i ens ha ajudat per aprendre a fer un diàlegs entre dos personatges, i per conscienciar-nos de què hem de reciclar.

D’ON HA SORGIT LA VIDA A LA TERRA?

Els alumnes de 2 ESO vam realitzar individualment un repte intrigant i engrescador. Ens va permetre guanyar nous coneixements sobre l’evolució de la terra i sobre com un sol organisme quasi acaba amb els éssers vius. El treball consistia en veure un vídeo en el qual explicava la història d’un dels primers organismes que va existir, els cianobacteris. Els petits, però “perillosos” microorganismes van ser els culpables de generar la primera edat de gel. Per poder comprovar que ho haguéssim entès, vam haver d’omplir un formulari contestant una sèrie de preguntes. Creiem que la informació que hem obtingut ens ajudarà a poder comprendre l’estructura i l’ordre del nostre planeta, com també la importància dels microorganismes i les conseqüències que ens poden generar. La nostra opinió sobre aquest repte és molt positiva. Ens ha agradat com estava estructurat, era simple però a la vegada divertit.

Brúixola nova!

Acabem de començar una brúixola nova. Que es tractarà dels éssers vius.

El primer repte: idees prèvies, ha estat individual. Consisteix en llegir tota la brúixola, entrar als mètodes de treball, llegir els documents, mirar les presentacions.

Havent-nos llegit la brúixola es tractava de fer-nos preguntes entre els membres del grup, sobre els reptes i activitats que faríem.

Després havíem de completar un formulari amb preguntes per veure si ho havíem entès.

Aquest repte ens ha servit per fer-nos una idea del que treballarem a aquests següents mesos a la brúixola.

A nosaltres ens ha semblat que aquest repte, és una bona manera de començar i entendre la brúixola.

📝Protocol educació física👍🏼

🤾🏻‍♂️⚽️⛹️‍♀️🏈🤸🏽‍♂️🏑🧘🏻‍♀️🥏 Aquest curs tornem amb moltes ganes de seguir gaudint de les estones d’educació física a escola, segur que vosaltres també oi…? Això si, per mantenir a ratlla el 🤜🏼🦠🤛🏼virus, ens caldrà entre 🦸🏻‍♂️tots i totes🦸🏼‍♀️ tenir ben presents les següents recomanacions 👇🏼

Héctor – Manel – Marc

Com seguir o deixar de seguir els blogs de l’escola?

No estiguis pendent de les noves entrades que es publiquen al blog. Fes-ho més fàcil, subscriu-te! Amb 30 segons i 3 passos:

1- Introdueix el correu electrònic, a la dreta del blog (ordinadors) o al peu de pàgina (dispositius mòbils), on posa: “Subscripció per correu”.

2- Clica a continuació el botó “Subscriu-te”.

3- Entra al teu correu electrònic, i accepta la subscripció al missatge que rebràs de WordPress (comprova el correu brossa si no el reps…)

Ja està! A partir d’aquest instant, amb cada nova entrada que es publiqui al blog rebràs un missatge notificant-ho, així no et perdràs detall!

————————————————-

Tens una subscripció d’un blog del curs passat i no vols rebre més notificacions de correu de les novetats del mateix? Encara més fàcil, amb dos clicks!

1- Al correu de notificació de “New post on…”, cerca a la part inferior “Manage Subscriptions” i fes-hi click.

Captura_de_pantalla_2013-09-11_a_les_12.40.11

2- S’obrira la pàgina web per administrar les teves subscripcions als blogs de WordPress. Sota el nom del blog apareix en vermell “Unfollow”, fes-li un click i a partir d’aquest instant ja no rebràs mes notificacions de noves publicacions a aquest blog.

—————————————————-

feedlySEGUIMENT DE BLOGS AMB TAULETES O MÒBILS
Per últim, coneixeu el seguiment de novetats a blogs i webs amb els canals RSS? És una forma molt senzilla perquè puguis rebre, directament al teu ordinador/smarthphone/tablet o a una pàgina web en línia, informació actualitzada sobre les teves pàgines web. A aquesta entrada del nostre blog lesTICaSAK us expliquem el que és. Si finalment us animeu a fer-lo servir una de les plataformes gratuïtes recomanades és Feedly, tant per dispositius mòbils o ordinadors, a la seva web trobareu més informació.