2a REUNIÓ DE CÀRRECS TAC

Avui ha sigut la 2a reunió de càrrecs tac del curs.
Aquí us deixem un recull de imatges del dia.

Berta A, Tanit C, Abril G, Carolina C i Lua P

curs 2023/24

FEM MATEMÀTIQUES

Aquestes setmanes també estem fent el FEM MATEMÀTIQUES 2024. Una bona oportunitat per treballar la resolució de problemes de forma cooperativa i col.laborativa.

3r dia CAMPUS DE VELA (BISC) – REGATA

Dijous vam a acabar el campus de vela (el primer grup de 2n d’ESO) amb una regata. L’equip format pel Luca, Màxim, Biel, Gerard, Andrés, Jan i Marc van guanyar la regata. Felicitats! I felicitats a tots per una bona competició.

No va ploure i les condicions van ser favorables, tot i que hi havia mar de fons i alguns companys/es es van marejar…

Tot i així vam acabar amb molt bon record i volem repetir-ho l’any vinent, si pogués ser.

2n dia CAMPUS DE VELA (BISC)

Avui el dia no prometia, però els alumnes anaven més ben preparats pel fred i han pogut gaudir d’un segon dia de vela. De fred a les mans i als peus n’han passat innegablement, però han navegat i han après molt bé la tècnica. Els monitors els han felicitat.

Demà si el temps ens acompanya, faran una regata.

1r dia CAMPUS DE VELA (BISC)

Avui estem gaudint del 1r dia del campus de vela al BARCELONA INTERNATIONAL SAILING CENTER. Els equips 1-8 hi anirem aquesta setmana fins dijous.

Avui hem après els noms de les parts del vaixell, a muntar les veles i el timó. Després hem sortit a navegar una horeta.

FIGURETES DEL PESSEBRE 👼 i FANALETS 🏮

La setmana passada vam ajudar als alumnes de EI3 i EI4  a l’escola petita a fer FIGURETES DE FANG pel pessebre i aquesta setmana a fer els FANALETS per anar a rebre els Reis d’Orient!

Van ser uns moments molt especials per tots.

Som Voluntaris d’El Gran Recapte

Avui som voluntaris d’El Gran Recapte pel Banc d’Aliments.

Estem col.laborant en dos supermercats en torns de 2h i els animem a participar-hi.

i les caixes es van omplint!!
Bona feina!