COMENCEM A INVESTIGAR!

Els Pandes Vermells ja ens hem organitzat per començar les  investigacions de les preguntes que tenim al nostre tauler del savi.

Després d’haver decidit la gran pregunta que ens interessava, aquests dies ens han anat sortint altres preguntes també interessants que van lligades a la gran pregunta que ens hem fet. També ens hem plantejat una o més hipotesis que haurem de contrastar quan ja sapiguem la resposta.

Ara ja podem començar a portar llibres, vídeos, experiments o PARES I MARES EXPERTS O AMB GANES de venir a l’escola  a explicar coses sobre aquestes preguntes:

• Què li passa a una persona quan es mor? Amb què es converteix?

• Què són els fenòmens naturals? Com es forma una cascada i un iceberg?

• D’on surt la força dels imants?

• Per què les tortugues mengen meduses si les meduses tenen verí i piquen?

• Com es van formar els minerals? Com es creen les coves? Què són les estalactites?

• Com es va crear el sol? Per què el sol és una estrella? Per què el sol crema?

• Com és que hi ha vida a la terra i a altres planetes no? Per què no hi ha oxígen a l’espai?

CLOTHES AND AUTUMN SONG!

Hello!

These past weeks we have been learning all about CLOTHES!

Now, we know which clothes we should wear when it’s raining, when it’s sunny, or when it’s cold!

Check these pictures, they are marvelous!

We are also learning to decode some words in English.

And this week we are learning all about AUTUMN. Learn this song at home!

Have a fantastic week!

PREPAREM BONS DIES!

Aquesta setmana l’Alba  ha preparat el primer BON DIA del curs als seus companys i companyes.
L’Alba Va portar a l’escola un sobre per a cada grup de taula amb unes peces de puzzle d’un panda vermell i cada taula havia de muntar el seu puzzle. Vam estar una estona cooperant amb l’equip per aconseguir el resultat final. Al principi ens va semblar molt fàcil i després vam adonar-nos que no ho era tant!

A partir d’ara, cada setmana, un company o companya de la classe prepararà un bon dia per a tots nosaltres.

COMENCEM LA BIBLIOTECA!

LES GUINEUS I ELS PANDES VERMELLS JA HEM COMENÇAT L’ESTONA DE BIBLIOTECA A CLASSE.

UN COP A LA SETMANA TOTS ELS NENS I NENES PODEM AGAFAR UN LLIBRE O CONTE DE LA NOSTRA BIBLIOTECA PER ENDUR-NOS-EL A CASA I LLEGIR-LO.
QUAN N’AGAFEM UN, HEM D’OMPLIR UNA FITXA DE BIBLIOTECA, D’AQUESTA MANERA, A FINAL DE CURS, TINDREM UN RECULL DE TOT EL QUE HEM ANAT LLEGINT AL LLARG DE L’ANY.

SI A CASA ESTEM LLEGINT ALGUN LLIBRE QUE ENS AGRADA MOLT, TAMBÉ EL PODEM PORTAR A L’ESCOLA PER APUNTAR-LO i LEGIR-LO DURANT AQUESTA ESTONA.

PARES, PREGUNTEU-ME QUIN DIA DE LA SETMANA FAIG BIBLIOTECA A LA MEVA CLASSE!

Enviat des del meu iPad

ANEM OMPLINT EL NÚVOL

Mica en mica anem escrivint preguntes que ens agradaria esbrinar i les pengem al NÚVOL DE PREGUNTESDesprés en petits grups començarem les recerques.

TREBALLEM AMB EL QUADRE NUMÈRIC

Aquest dies estem recordant l’estructura del quadre numèric i la història de les famílies dedel 10, del 20, del 30…
Veiem que totes les files comencen amb el mateix dígit i totes les columnes acaben igual.
També ens va bé per fer càlculs, fent salts de 10 cap amunt i saltets a la dreta per a sumar-ne un.