Com suren els vaixells?

‘Aquests  dies estem tirant endavant el tauler de la saviesa i el grup que investiga sobre com suren els vaixells ens va portar a l’expert Òscar, pare de la Chloe, per explicar-nos com el volum, la densitat i la massa influeixen en si els objectes suren o no suren. Per entendre-ho bé ens van fer uns experiments.

Va ser molt interessant!

Ens Visita la Guardia Urbana

Aquest 13 de Febrer ens han vingut a visitar alguns agents de la Guàrdia Urbana per ensenyar-nos quatre consignes d’educació vial.

A partir de representacions i explicacions hem après un munt de coses sobre la seva feina i la seguretat vial.

També ens han dit que és importantíssim que coneguem la nostra adreça i com a mínim un dels telèfons dels nostres pares/mares.

Pentinats estrafolaris

Avui hem vingut ben pentinades i pentinats!

SETMANA DE L’ODS

Aquest any estem treballant al voltant de l’ODS 15, vida d’ecosistemes terrestres, i durant la setmana de l’ODS (del 15 al 19 de Gener) hem estat descobrint els parcs naturals de Catalunya i la vida que acullen.

A més a més, moltes famílies ens han estat oferint tallers a classe relacionats amb la temàtica aprenent moltes coses.

Hem descobert la fotosíntesis, la importància de la vida vegetal i dels boscos. Com els hem de cuidar per mantenir els ecosistemes i evitar la desertització del planeta. Hem descobert activistes que lluiten per salvar els ecosistemes i reforestar el planeta.

Ha estat una setmana molt enriquidora.

Moltes gràcies a totes les famílies que ho han fet possible.

TARDA DE JOCS

Aquesta tarda, Hàmsters i Pandes hem jugat amb les joguines que ens han regalat durant les festes de Nadal.

Hem jugat a  jocs de taula, mimifutbol, pin i pon, família de ratolins, hem pintat, fet puzzles, jugat amb ninotets i hem compartit tota la tarda junts i juntes passant-ho d’allò més bé!

SETMANA DE L’ODS

Estimades famílies,

La setmana vinent, del 15 al 19 de Gener farem la setmana de l’ODS.

Com ja sabeu, l’ODS que treballem enguany a 2n és “VIDA TERRESTRE: FLORA I FAUNA”. Ens encantarà poder comptar amb la vostra ajuda per poder dinamitzar diferents sessions i tallers a classe on les famílies hi pugueu participar.

A la porta de la classe penjarem, durant aquesta setmana, un horari amb diferents possibles franges on poder apuntar-vos.

Si teniu qualsevol dubte, podeu posar-vos en contacte amb el/la vostre/a tutor/a.

Coincidint amb la setmana de l’ODS, el dimecres 17 de Gener per la tarda, vindrà el Punt Verd Mòbil Escolar, per tant, us animem a portar a l’escola tot allò que vulgueu reciclar, el mateix dia. (NO MEDICAMENTS)

IMPLICA’T: El Llimoner de l’escola

Seguim amb l’Implica’t: ELS ARBRES DE L’ESCOLA.

Avui hem anat a veure el llimoner de l’escola, l’hem estat observant i n’hem parlat molt.

Hem descovert que:

• És un arbre de fulla perenne.
  • El seu fruit és la llimona, molt aromàtica.
  • La llimona es fa servir per l’alimentació i per guarir mals de coll.
  • S’assembla al taronger que el tenim plantat just al costat.
  • La seva fusta és molt flexible i serveix per fer mobles.

A més a més n’hem collit els fruits i ens els hem endut a casa.

Quines llimones més bones!