JUGUEM AMB ELS NÚMEROS

Avui hem fet la nostra primera sessió de mates, i no podíem haver començat de millor manera: JUGANT! Cadascú de nosaltres ha escrit un número d’una, dues o tres xifres del 0 al 999 en un paper. Després hem anat a la Terrassa de l’escola a jugar amb ells. Els hem endreçat de més petit a més gran, ens hem agrupat per parells i senars, per desenes … Ens ho hem passat GENIAL!

TROBADA AMB ELS PADRINS

Dilluns passat vam anar a la Plaça de l’escola per conèixer les nostres padrines i padrins. Allà van fer una activitat per descobrir-los. Després ens vam fer una foto amb elles i ells.

PARKING DAY

El divendres 17 de setembre  l’escola va tornar a participar en el Park(ing)Day.

Com ja sabeu, el Park(ing) Day Barcelona es tracta de transformar de forma temporal places públiques d’aparcament de cotxes en parcs, jardins i altres formes d’espai públic, amb l’objectiu  de reivindicar un model de ciutat centrat en les persones i en el  medi ambient.

Com seguir o deixar de seguir els blogs de l’escola?

No estiguis pendent de les noves entrades que es publiquen al blog. Fes-ho més fàcil, subscriu-te! Amb 30 segons i 3 passos:

1- Introdueix el correu electrònic, a la dreta del blog (ordinadors) o al peu de pàgina (dispositius mòbils), on posa: “Subscripció per correu”.

2- Clica a continuació el botó “Subscriu-te”.

3- Entra al teu correu electrònic, i accepta la subscripció al missatge que rebràs de WordPress (comprova el correu brossa si no el reps…)

Ja està! A partir d’aquest instant, amb cada nova entrada que es publiqui al blog rebràs un missatge notificant-ho, així no et perdràs detall!

————————————————-

Tens una subscripció d’un blog del curs passat i no vols rebre més notificacions de correu de les novetats del mateix? Encara més fàcil, amb dos clicks!

1- Al correu de notificació de “New post on…”, cerca a la part inferior “Manage Subscriptions” i fes-hi click.

2- S’obrira la pàgina web per administrar les teves subscripcions als blogs de WordPress. Sota el nom del blog apareix en vermell “Unfollow”, fes-li un click i a partir d’aquest instant ja no rebràs mes notificacions de noves publicacions a aquest blog.

Feliços 20 anys INFOK!!

Aquest any l’Infok, el ben conegut informatiu per a nens i nenes, celebra el seu 20è aniversari. Fa unes setmanes van demanar que qui volgués podia fer un REPTE: ballar el Tik Tok de l’InfoK.

Les Estrelles i les Galàxies per equips vam aprendre la coreografia seguint aquest vídeo i després ho vam ballar tot el grup junt!!

Aquí podeu veure el resultat:

I AVUI ha sortit en el programa de l’InfoK que s’ha emès a les 20h.