NOVA BRÚIXOLA: LA CIUTAT I LA LLUNA

Hem tornat de les vacances de Setmana Santa amb les piles ben carregades!!!

I amb la tornada, comencem nova brúixola. Inspirada en la cantata de “La Ciutat i la Lluna”. Aprofundirem més en totes les cançons i tots els temes que parla la història. Quines ganes!

Ja teniu la BG penjada a la carpeta de brúixoles perquè us la pugueu mirar a casa.

En publicacions anteriors, teniu les cançons penjades per anar practicant… però famílies! Si no voleu spoilers, reserveu-vos el 26 d’abril que ens trobarem per a mostrar-vos la cantata!!!

CAN YOU GUESS THE INVENTION?

Hello families!

During this “Brúixola”, we have been talking about inventions. In order to do so, we’ve had to learn some new vocabulary focusing on adjectives and how to write proper descriptions of any objects we might find.

Our final activity has been to prepare a guessing game for you! Each student has thought of an invention and written a description about it without mentioning its name. This has been the perfect opportunity to put into practise everything we have learned so far!

Click play and listen closely to the descriptions. Will you be able to guess what it is?

Have fun!

CRAZY NEWS !

DURING THE LAST BA IN ENGLISH LESSONS WE LEARNT HOW TO WRITE OUR OWN NEWS AS IF WE WERE REAL JOURNALISTS.

EACH KID INVENTED 3 CRAZY NEWS AND LATER THEY CHOSE 1 AND PRESENTED A TV NEWS PROGRAM.

CLICK ON EACH PICTURE TO WATCH SOME OF THEM, ENJOY !

THEY ENJOYED A LOT INVENTING THE NEWS AND NOW THEY ARE ABLE TO WRITE SHORT SENTENCES WITH A CORRECT VOCABULARY AND GRAMMAR STRUCTURE.

Dimecres de SORTIM DE LA DUTXA i NOVA BRÚIXOLA

Avui, hem estat molt enfeinats i enfeinades preparant les disfresses de Carnaval! Com que no us volem fer spoiler, avui no hi haurà fotos…

Tot i això, us enllacem en aquesta CARPETA algunes fotos de l’excursió que vam fer ahir.

Com hem iniciat la nova brúixola: ¿Qué quieres inventar? 🛠️💡💭, vam pensar que la millor manera per engegar-la era visitant el DHub, Museu del Disseny de Barcelona. Allà vam fer una breu visita per l’exposició d’invents comuns i un taller per aprendre sobre la metodologia del Design Thinking. Quin bon inici de Brúixola! Ens va encantar!!!