QUESTION WORDS

TO BE A GOOD INTERVIEWER IS IMPORTANT TO MAKE QUESTIONS.

TO MAKE QUESTIONS WE NEED THE QUESTION WORDS ! Who, what, where, when, how.

IN THIS BRUIXOLA WE HAVE BEEN PRACTISING THE QUESTION WORDS THROUGH ORAL AND WRITING GAMES.

GAMES

Question words game 1

Question word game 2

FLIP FLAP BOOK

WE HAVE WRITTEN QUESTIONS, CREATED A FLIP FLAP  BOOK AND THEN ASKED AND ANSWERED THE QUESTIONS OF  A CLASSMATE.

TORNA LA VENDA D’ENTREPANS A L’ESCOLA

Els nois i noies de 3r d’ESO hem començat a recaudar diners pel viatge de final de curs de 4t d’ESO.

Un dels projectes que engeguem és la venda d’entrepans, fruita i sucs per esmorzar.

Us interessa? Doncs us expliquem com funciona:

Cada matí, entre les 8.15 i les 8.40h ens trobareu a la plaça de l’escola venent els tiquets.

Quan sigui l’hora d’esmorzar, els nens i nenes que hagin comprat un tiquet podran baixar a la cuina, on ens trobaran i els donarem el seu esmorzar.

Així de fàcil! Ho voleu provar?

Els preus són els següents:

Entrepans de formatge o de salami – 1,50€

Suc de taronja (anirem afegint més gustos) – 0,90 €

Fruita del temps variada – 0,80€

Animeu-vos i ens ajudareu a anar de viatge!

UKELELES AMUNT!

Durant aquesta primera ronda de tallers que tot just hem acabat aquesta setmana, les i els alumnes de 3r i 4t que hem dut a terme el taller d’ukelele, hem fet un petit videoclip com a mostra de tot el que hem après durant aquestes primeres setmanes de curs.

Entre d’altres, hem après a tocar l’escala musical amb els ukes, així com a rascar amb ritme, cantar i ballar mentre toquem i a tocar melodies senzilles amb aquest instrument tan petit i tan màgic al mateix temps!

Desitgem que gaudiu tant d’aquesta petita mostra com nosaltres ho hem fet del taller!

Atrapallibres

Comença el concurs Atrapallibres. Els nens i les nenes que vulguin poden participar-hi. Només han d’apuntar-s’hi, llegir el llibre proposat cada trimestre i fer una tertúlia en què parlarem de què els agrada i què no del llibre llegit. Al final de curs valorarem quina dels tres llibres ens ha agradat més i veurem si la tria que fem a l’escola coincideix amb la de la resta de nens i nenes de Catalunya. I per començar