PROTAGONISTA JOVE

Estem a temps de inscriure’ns al concurs PROTAGONISTA JOVE. Consisteix a llegir un llibre cada trimestre, triat per bibliotecaris i llibreters, i fer-ne una tertúlia a final de trimestre. A final de curs triarem el llibre que ens ha agradat més i contrastarem la nostra tria amb la de la resta de joves que hi participen. Per començar una epopeia marina extraordinària

El cas de la Janna

A tutoria estem iniciant un projecte per reflexionar sobre el bon ús i el mal ús de les xarxes socials. Hem proposat a l’alumnat un joc de rol on cada taula col·laborativa representarà un rol en un judici que farem a l’aula. La nostra identitat digital sovint pot escapar del nostre control i cal pensar-hi per protegir-nos adequadament.

INICI DEL SERVEI DE CAPS DE DIA I DE COMUNICACIÓ

Benvolguts i benvolgudes,

Com sabeu, forma part del projecte Implica’t de l’escola el fet de prestar un servei com a cap de dia i comunicació. Per protocol COVID, aquest curs es farà entre membres de la mateixa bombolla de convivència. Comença el servei el curs de 4t d’ESO demà dimarts dia 5 d’octubre. S’inicia a les 8.30 del matí. Primer de tot heu de deixar els estris a la classe i presentar-vos amb l’iPad a Secretaria per contactar amb la Núria

Ràfols com a responsable de donar les indicacions per al servei. Acaba a les 16.30 h amb una avaluació de la jornada. La darrera mitja us heu d’incorporar a l’aula.

És important que busqueu còmplices en el vostre grup d’aula per rebre les indicacions oportunes dels reptes que s’hagin plantejat en les diferents matèries al llarg del dia. Fer el servei no eximeix de fer els reptes del dia.

Tutors ESO4

CURS5/10 6/107/108/10
ESO 4Laura M Mariona B

Ferran G

Martí RLaura de la F
Jan R Joana CÈlia ClÀxel G

Com seguir o deixar de seguir els blogs de l’escola?

No estiguis pendent de les noves entrades que es publiquen al blog. Fes-ho més fàcil, subscriu-te! Amb 30 segons i 3 passos:

1- Introdueix el correu electrònic, a la dreta del blog (ordinadors) o al peu de pàgina (dispositius mòbils), on

posa: “Subscripció per correu”.

2- Clica a continuació el botó “Subscriu-te”.

3- Entra al teu correu electrònic, i accepta la subscripció al missatge que rebràs de WordPress (comprova el correu brossa si no el reps…)

Ja està! A partir d’aquest instant, amb cada nova entrada que es publiqui al blog rebràs un missatge notificant-ho, així no et perdràs detall!

————————————————-

Tens una subscripció d’un blog del curs passat i no vols rebre més notificacions de correu de les novetats del mateix? Encara més fàcil, amb dos clicks!

1- Al correu de notificació de “New post on…”, cerca a la part inferior “Manage Subscriptions” i fes-hi click.

2- S’obrira la pàgina web per administrar les teves subscripcions als blogs de WordPress. Sota el nom del blog apareix en vermell “Unfollow”, fes-li un click i a partir d’aquest instant ja no rebràs mes notificacions de noves publicacions a aquest blog.

La primera setmana de curs

Benvolguts i Benvolgudes,

Volem compartir amb vosaltres alguns aspectes de planificació d’aquesta primera setmana:

1. Educació Física: Recordeu que fareu Educació Física dimecres (2 hores), dijous i divendres. Cal que porteu l’equipació i es recomana venir canviats de casa, per manca d’espai als vestidors.

2. Sessions virtuals de dijous: us haureu de connectar al meet general del curs de 4t, https://meet.google.com/apu-mfgx-jfw

1. El  dijous dia 16, entre les 8.30 i les 10.15, haureu de crear maquetes de parcs eòlics o solars per a la ciutat que evocarem en el Parking Day. Els materials ( cartró, plastilina, plàstic, …) els haureu de dur vosaltres, des de casa.

2. El dimecres, el dijous i el divendres hi haurà fruita al pati de matí. Com ja sabeu, no hi ha entrepans.

Bona setmana a tots i totes,

Laura i Jordi

AVALUACIÓ COMPETENCIAL #ESO4SDK

Els alumnes de 4t d’ESO tanquen el curs davant d’un tribunal de famílies i mestres que avalua les seves competències en les 6Cs de l’Aprenentatge: Cooperació, Creativitat, Pensament Crític, Comunicació, Curiositat i Ciutadania .

Girona, gimcana i coca de Perafita!

Divendres vam anar a Girona per acomiadar el curs amb una Gimcana pel Barri Vell, una visita al Museu del Cinema i un pícnic a la Devesa.

Vam passar un dia molt agradable pels carrers tranquils del Barri Vell, pels carrers d’una ciutat carregada d’història, des de l’època romana a l’actualitat.

En acabat de dinar, vam donar els premis als guanyadors de la Gimcana: dues coques de Perafita!! Felicitats!!!

Això s’acaba… però encara queden moments importants i emocionants per endavant, aquesta setmana amb l’Avaluació Competencial de 4t d’ESO.