Com seguir o deixar de seguir els blogs de l’escola?

No estiguis pendent de les noves entrades que es publiquen al blog. Fes-ho més fàcil, subscriu-te! Amb 30 segons i 3 passos:

1- Introdueix el correu electrònic, a la dreta del blog (ordinadors) o al peu de pàgina (dispositius mòbils), on

posa: “Subscripció per correu”.

2- Clica a continuació el botó “Subscriu-te”.

3- Entra al teu correu electrònic, i accepta la subscripció al missatge que rebràs de WordPress (comprova el correu brossa si no el reps…)

Ja està! A partir d’aquest instant, amb cada nova entrada que es publiqui al blog rebràs un missatge notificant-ho, així no et perdràs detall!

————————————————-

Tens una subscripció d’un blog del curs passat i no vols rebre més notificacions de correu de les novetats del mateix? Encara més fàcil, amb dos clicks!

1- Al correu de notificació de “New post on…”, cerca a la part inferior “Manage Subscriptions” i fes-hi click.

2- S’obrira la pàgina web per administrar les teves subscripcions als blogs de WordPress. Sota el nom del blog apareix en vermell “Unfollow”, fes-li un click i a partir d’aquest instant ja no rebràs mes notificacions de noves publicacions a aquest blog.

La primera setmana de curs

Benvolguts i Benvolgudes,

Volem compartir amb vosaltres alguns aspectes de planificació d’aquesta primera setmana:

1. Educació Física: Recordeu que fareu Educació Física dimecres (2 hores), dijous i divendres. Cal que porteu l’equipació i es recomana venir canviats de casa, per manca d’espai als vestidors.

2. Sessions virtuals de dijous: us haureu de connectar al meet general del curs de 4t, https://meet.google.com/apu-mfgx-jfw

1. El  dijous dia 16, entre les 8.30 i les 10.15, haureu de crear maquetes de parcs eòlics o solars per a la ciutat que evocarem en el Parking Day. Els materials ( cartró, plastilina, plàstic, …) els haureu de dur vosaltres, des de casa.

2. El dimecres, el dijous i el divendres hi haurà fruita al pati de matí. Com ja sabeu, no hi ha entrepans.

Bona setmana a tots i totes,

Laura i Jordi

AVALUACIÓ COMPETENCIAL #ESO4SDK

Els alumnes de 4t d’ESO tanquen el curs davant d’un tribunal de famílies i mestres que avalua les seves competències en les 6Cs de l’Aprenentatge: Cooperació, Creativitat, Pensament Crític, Comunicació, Curiositat i Ciutadania .

Girona, gimcana i coca de Perafita!

Divendres vam anar a Girona per acomiadar el curs amb una Gimcana pel Barri Vell, una visita al Museu del Cinema i un pícnic a la Devesa.

Vam passar un dia molt agradable pels carrers tranquils del Barri Vell, pels carrers d’una ciutat carregada d’història, des de l’època romana a l’actualitat.

En acabat de dinar, vam donar els premis als guanyadors de la Gimcana: dues coques de Perafita!! Felicitats!!!

Això s’acaba… però encara queden moments importants i emocionants per endavant, aquesta setmana amb l’Avaluació Competencial de 4t d’ESO.

Segon dia: Barranquisme i bicicleta

Aquest segon dia de convivències ha estat força intens. Al matí hem sortit en autocar cap a Horta de Sant Joan on hem fet una activitat magnífica de descens pels barrancs de les Olles. El dinar en un restaurant de la mateixa localitat ens ha agradat molt. A la tarda, hem fet una ruta amb bici per la via verda, des d’Horta de Sant Joan fins al poble de Bot. I després, a la tornada, hem estrenat la piscina de la casa!!!
Aquí en podeu veure algunes fotografies!!

Primer dia de convivències, contacte de mar… 4t ESO

Després d’instal·lar-nos a la casa de colònies, hem fet la primera activitat de vela, de contacte amb el mar, a Sant Carles de la Ràpita. La casa d’Amposta Parc té unes instal·lacions esportives prou interessants, amb piscina, camp de gespa de futbol i una bona distribució dels diferents serveis. La Carla, la Noèlia i la Ingrid ens acompanyaran tots els dies de la nostra estada. Aquí en veieu unes fotos del nostre alumnat.

El Show de 4t d’ESO

Aquest matí hem pogut gaudir del Show de les noies i nois de 4t d’ESO.

El voleu veure?

A. TROBADA