TORNA LA VENDA D’ENTREPANS A L’ESCOLA

Els nois i noies de 3r d’ESO hem començat a recaudar diners pel viatge de final de curs de 4t d’ESO.

Un dels projectes que engeguem és la venda d’entrepans, fruita i sucs per esmorzar.

Us interessa? Doncs us expliquem com funciona:

Cada matí, entre les 8.15 i les 8.40h ens trobareu a la plaça de l’escola venent els tiquets.

Quan sigui l’hora d’esmorzar, els nens i nenes que hagin comprat un tiquet podran baixar a la cuina, on ens trobaran i els donarem el seu esmorzar.

Així de fàcil! Ho voleu provar?

Els preus són els següents:

Entrepans de formatge o de salami – 1,50€

Suc de taronja (anirem afegint més gustos) – 0,90 €

Fruita del temps variada – 0,80€

Animeu-vos i ens ajudareu a anar de viatge!

Experimentem amb les mesures de longitud

Durant les dues hores de matemàtiques de dilluns, vam mesurar objectes del nostre entorn. El dijous el professorat, ens va demanar que portéssim els estris necessaris per mesurar l’amplada de la classe, la superfície d’una moneda i el volum d’un dau. Aquestes mesures, les vam necessitar per respondre un seguit de preguntes. Algunes realment feien pensar. Un bon exemple d’això és aquesta pregunta. Com es pot esbrinar el volum d’un dau sense utilitzar cap fórmula?