OUR CLOTHES AND AUTUMN SONG

Hello!

These past weeks we have been learning all about CLOTHES!

Now, we know which clothes we should wear when it’s raining, when it’s sunny, or when it’s cold!

Check these pictures, they are marvelous!

We are also learning to decode some words in English.

And this week we are learning all about AUTUMN. Learn this song at home!

Have a fantastic week!

VISITEM EL MURAL DE L’AINA SALLÉS.

Fa uns dies l’Esther i la Sandra, mares de l’Anna i l’Emma, ens van proposar anar a visitar el mural que l’artista Aina Sallés està pintant a prop de l’escola.

Avui hi hem anat; hem pogut conversar una estona amb l’Aina i mirar com treballava.

També hem estat observant tot el mural i dibuixant-lo en un paper.

Moltes gràcies Aina per deixar-nos venir, i Esther i Sandra per la proposta.

A tots els nens i nenes de la classe dels Conills els ha agradat molt.

ACOMPANYA’M

Aquest matí ens hem trobat fillols i  filloles amb padrins i padrines per començar l’Acompanya’m de cada setmana.

Ens trobarem cada dilluns al matí per llegir una estoneta junts i juntes.

Moltes gràcies padrins i padrines.

Hem passat molt bona estona i estem molt contents/es de que ens acompanyeu.

Hello, Hello!

Hello!

We are very excited and happy to start speaking English in school! This week we have been learning a new song, and we are going to film it. Can you learn the special words of this week?

Special words: Hello, how are you, how about you?, What’s your name?, nice to meet you, do you want to play?

We have also been learning about the weather!

You can revise the weather at home with these FUN online activities!

This week we have also learnt about OUR FAVORITES. We are creating a big puzzle. We will record a video telling you about it! Here’s a sneak peak:  ALL ABOUT US

If you want to continue practicing at home, try this sentences:

1. How old are you? I am 7 years old
  2. What is your favorite sport? My favorite sport is….
  3. What is your favorite color?
  4. What is your favorite food?
  5. What is your favorite animal or pet?
  6. What is your favorite movie?

Special words: favorite, sport, color, food, animal, movie

OUR PUZZLE AND OUR VIDEO IS GOING TO BE AMAZING!!!

See you next week!

Love,

English teachers

Com seguir o deixar de seguir els blogs de l’escola?

No estiguis pendent de les noves entrades que es publiquen al blog. Fes-ho més fàcil, subscriu-te! Amb 30 segons i 3 passos:

1- Introdueix el correu electrònic, a la dreta del blog (ordinadors) o al peu de pàgina (dispositius mòbils), on posa: “Subscripció per correu”.

2- Clica a continuació el botó “Subscriu-te”.

3- Entra al teu correu electrònic, i accepta la subscripció al missatge que rebràs de WordPress (comprova el correu brossa si no el reps…)

Ja està! A partir d’aquest instant, amb cada nova entrada que es publiqui al blog rebràs un missatge notificant-ho, així no et perdràs detall!

————————————————-

Tens una subscripció d’un blog del curs passat i no vols rebre més notificacions de correu de les novetats del mateix? Encara més fàcil, amb dos clicks!

1- Al correu de notificació de “New post on…”, cerca a la part inferior “Manage Subscriptions” i fes-hi click.

2- S’obrira la pàgina web per administrar les teves subscripcions als blogs de WordPress. Sota el nom del blog apareix en vermell “Unfollow”, fes-li un click i a partir d’aquest instant ja no rebràs mes notificacions de noves publicacions a aquest blog.