TAULER DELS SAVIS

JA S’HAN PLANTEJAT NOVES PREGUNTES DEL TAULER DELS SAVIS A LA CLASSE DELS GUEPARDS:

1- COM VIVIEN ELS DINOSAURES?

2- D’ON VAN SORTIR LES LLETRES?

3- COM ES VA CREAR EL COVID-19?

4- COM HA EVOLUCIONAT LA TELEVISIÓ?

5- COM ES FAN ELS LLAPIS?

A VEURE SI ALGUNA MARE O PARE S’ANIMA I VE A LA CLASSE A EXPLICAR-NOS COSES QUE TINGUIN A VEURE AMB AQUESTES INVESTIGACIONS!

MY HOUSE

WE HAVE BEEN WORKING AND TALKING ABOUT THE PARTS OF THE HOUSE.

THE INSIDE (bedroom, bathroom, kitchen, living room, garage, garden..)  AND OUTSIDE PARTS (roof, chimney, windows, doors…)!

IF THERE ARE 2 BEDROOMS OR 4 BEDROOMS, 1 BATHROOM OR 2 BATHROOMS, IF THERE IS A GARAGE OR THERE ISN’T.

KIDS PLAYED A GAME AND AS A RESULT THEY CREATED A CRAZY HOUSE! HAVE A LOOK AT THEIR EXPLANATIONS

EXPLORADORS and EXPLORADORES

MAMUTS

JAGUARS NEGRES

GUEPARDS

FANTASMES

ALSO, SOME STUDENTS WORKED ON A PROJECT ABOUT CURLING

HERE YOU HAVE THE SONG IN CASE YOU WANT TO LISTEN IT AGAIN!

SORTIDA A COLLSEROLA

Avui els Guepards, els Mamuts i els Exploradors/es hem passat el dia a Collserola. Un dia fantàstic ple de natura i convivència.

Hem fet una bona caminada i hem passat el dia en un racó de bosc on cada grup bombolla ha pogut construir la seva cabana.

Després de dinar un petit grup de nens i nenes ha volgut fer una segona passejada.

A la tarda hem arribat a l’escola cansats i ben felices i feliços.

FANTASMES I JAGUARS ANEM D’EXCURSIÓ A COLLCEROLA

EL PASSAT DIVENDRES ELS JAGUARS I ELS FANTASMES VAM ANAR A PASSAR EL DIA A COLLCEROLA.

VAM FER UNA CAMINADETA D’UNA HORA TOT VEIENT EL PAISATGE DE LA CIUTAT I EL TIBIDABO BEN A PROP.

QUAN JA ESTÀVEM CANSATS VAM PARAR AL BOSC I VAM ESTAR  FENT CABANES I JUGANT FINS A L’HORA DE DINAR.

VAM PASSAR-HO MOLT BÉ CONVIVINT AMB ELS COMPANYS DE LA NOSTRA BOMBOLLA I GAUDINT DE LA NATURA.

Continue reading

TAULER DELS SAVIS

COM VIVIEN ELS ROMANS?

COM ES FA L’ENERGIA AMB EL SOL?

COM VIVIEN ELS EGIPCIS?

COM ÉS L’ESPAI?

D’ON VE L’AIGUA?

AQUESTES PREGUNTES HAN ESTAT CONTESTADES DAVANT DE TOT EL GRUP COM A CLOENDA A LA SEVA INVESTIGACIÓ.

TOTS ELS GRUPS S’HAN PREPARAT UNA PETITA EXPOSICIÓ PER PODER-HO EXPLICAR ALS COMPANYS I COMPANYES.

VENIU AL LABORATORI A VEURE CEL·LLULES?

DIVENDRES PASSAT, LA MARE DE L’EMMA, LA LYDIA, VA VENIR A EXPLICAR-NOS COM SÓN LES CÈL·LULES.

VA PORTAR PREPARADES UNES MOSTRES PERQUÈ POGUÉSSIM OBSERVAR AL MICROSCOPI COM SÓN I, DESPRÉS, DIBUIXAR-LES.

TAMBÉ VAM PARLAR DE LES CÈL·LULES QUE APORTEN EL PARE I LA MARE QUAN DECIDEIXEN TENIR UN FILL/A.

A VEGADES TENIM TRETS MÉS SEMBLANTS AL PARE I A VEGDES, A LA MARE.

GRÀCIES, LYDIA PER TOTES LES EXPLICACIONS I PER TRANSMETRE AMB PASSIÓ EL MÓN DE LA GENÈTICA.

PER CARNAVAL TOT S’HI VAL!

Després de la setmana boja, finalment ha arribat el gran dia!

Minions, Ice Age, Espies de pel.lícula, El llibre de la selva i els “cosins”Jones, Indiana i Tadeo, han sigut les pel.lícules escollides pels nens i nenes del Cicle Inicial.

Avui, amb emoció i fred, hem pogut cel.lebrar la gran festa de Carnaval.