LA CLAU DE SOL

DURANT LES ÚLTIMES SESSIONS DE MÚSICA, ELS VELOCIRAPTORS I ELS MINERALS HEM APRÈS A DIBUIXAR LA CLAU DE SOL. JA US DIEM QUE NO ÉS GENS FÀCIL, PERÒ QUE, PER DESCOMPTAT, HO HEM ACONSEGUIT AMB ÈXIT!

A MÉS A MÉS, HEM APRÈS TAMBÉ UNA PETITA CANÇÓ QUE ENS HA AJUDAT A RECORDAR ELS PASSOS QUE CAL SEGUIR PER DIBUIXAR UNA MAGNÍFICA CLAU DE SOL:

LA CLAU DE SOL
RODONA COM UN CARGOL
ESTIRA EL COLL
I BAIXA FENT UN REVOLT.

ELS MENTORS/ES DE 4t D’ESO

L’ELISA, EL LLUC, EL VANIA, EL ROGER I LA LEA SON ELS MENTORS DE LA CLASSE DELS MINERALS.

AQUEST PRIMER TRIMESTRE ENS HAN PREPARAT UNA PETITA GIMCANA PER AJUDAR A UNS AMICS SEUS PIRATES. TENIEN UN PROBLEMA I ENS NECESSITAVEN PER TAL DE RESOLDRE UNES PISTES QUE ES TROBAVEN AMAGADES PEL PATI.

ENS VA AGRADAR MOLT L’ACTIVITAT I PODER AJUDAR ALS PIRATES.

MOLTES GRÀCIES! US ESPEREM EL PROPER TRIMESTRE!!!

ELS MENTORS/ES DE 4t ESO

ELS VELOCIRAPTORS VAN REBRE ELS SEUS MENTORS A L’AULA.

L’ARNAU, LA JANA, ELS MARC, EL JAN I L’ÈRIC ENS VAN PROPOSAR TRES ACTIVITATS.

PRIMER VAM JUGAR AL “PISTOLER” PERQUÈ CONEGUESSIN ELS NOSTRES NOMS.

DESPRÉS UNA VERSIÓ DEL CONTE DELS TRES PORQUETS ESCENIFICADA!

I AL FINAL VAM FER UN DIBUIX DEL CONTE PER GRUPS.

VAM PASSAR UNA BONA TARDA, MOLTES GRÀCIES!

BON DIA DE LA MARIA

FA UNS DIES LA MARIA ENS VA EXPLICAR ALS VELOCIRAPTORS, QUE HAVIA ANAT A UN LLOC ON HI HAVIA UNA REPRESENTACIÓ DE L’ASSOCIACIÓ DE CARDIOPATIES CONGÈNITES.

PER PODER RECOLLIR DINERS I SEGUIR INVESTIGANT SOBRE AQUESTES MALALTIES DEL COR, VENIEN PULSERES, COLLARETS I ALTRES ESTRIS.

LA MARIA ENS VA DIBUIXAR UN COR I ENS EL VAM ENGANXAR A LA SAMARRETA.

COM SOC

AQUESTA SETMANA A LA CLASSE DELS MINERALS, LA PAULA

ENS HA EXPLICAT COM ÈS. A LA CLASSE DELS VELOCIRAPTORS, HO HA FET LA GINA

TOTES DUES HAN SABUT TRANSMETRE ALLÒ QUE LES DEFINEIX I HAN PORTAT OBJECTES I FOTOGRAFIES PERQUÈ LES VEIÉSSIM I ENTENGUÉSSIM MILLOR LES SEVES FOTOGRAFIES.

LES LLAVORS

AHIR, LA SARA, LA MARE DEL BRUNO ENS VA EXPLICAT MOLTES COSES DE LES LLAVORS.

PER COMENÇAR, UN CONTE FANTÀSTIC, DESPRÉS, HEM PARLAT DELS DIFERENTS TIPUS DE LLAVORS QUE CONEIXEM. TAMBÉ ENS HA EXPLICAT DIFERENTS “TÀCTIQUES” QUE SEGUEIXEN LES PLANTES PER ESCAMPAR LES LLAVORS I AMPLIAR EL SEU CAMP PER REPRODUIR-SE.

FINALMENT, HEM PLANTAT UNES LLENTIES EN UNS POTS DE VIDRE PER PODER VEURE, ELS PRÒXIMS DIES, COM GERMINEN I VAN CREIEXENT.

HA ESTAT MOLT INTERESSANT, MOLTES GRÀCIES, SARA!

4 SEASONS IN A YEAR + AUTUMN

DURING OCTOBER  WE FOCUSED ON WORKING ABOUT THE SEASONS AND SPECIFICALLY, AUTUMN.

WE

  • LISTENED SONGS,

  • WATCHED A VIDEO ABOUT EACH OF THE SEASONS,

  • PLAYED PLENTY OF GAMES TO LEARN NEW VOCABULARY AND REVISE OLD VOCABULARY,

  • STORY TELLING “THE LITTLE ACORN” + LEARNED THE CYCLE OF AN ACORN,

  • DESCRIBED OBJECTS AND NATURE ASPECTS (IS IT A…?)

  • DREW A FOREST DICTATION

AND MUCH MORE ! 

Watch (click the picture to watch the video)