AVUI US PARLEM DE…..

AVUI HAN VINGUT ELS PARES DE L’ALEIX, LA REBECA I L’ADRIÀ,  A PARLAR-NOS DEL TRIAL. MITJANÇANT UNA PRESENTACIÓ ENS HAN EXPLICAT L’ESPORT QUE PRACTIQUEN ELS SEUS FILLS. EN QUE CONSISTEIX, LA EQUIPACIÓ…FINALMENT L’ÀLEIX ENS HA FET UNA PETITA DEMOSTRACIÓ AL PRAT DEL COSTAT DE L’ESCOLA.

AQUÍ TENIU LA PRESENTACIÓ PERQUÈ EN PODEU TAMBÉ GAUDIR AMB ELS VOSTRES FILLS/ES AVUI US PARLEM DE ….

MOLTES GRÀCIES PER PASSAR UNA TARDA AMB ELS PETITS DE L’ESCOLA GRAN!

ÚLTIMS DIES DE TRIMESTRE

AQUESTS ÚLTIMS 3 DIES HEM FET MOLTES COSES!

DILLUNS, VAM ACABAR DE FER LES EXPOSICIONS DELS GRUPS DE TREBALL.

DIMARTS, AL MATÍ, VAM ANAR A VEURE ELS PASTORETS DELS ALUMNES DE 2n I, A LA TARDA ELS PADRINS I LES PADRINES ENS VAN AJUDAR A APRENDRE’NS LA DÈCIMA DE NADAL. DESPRÉS, VAM BERENAR TOTS I TOTES JUNTES!

DIMECRES, VAM GAUDIR DE LES ACTIVITATS QUE ENS HAVIEN PREPARAT ELS NOSTRES MENTORS PEL CAMÍ D’APRENENTATGE I VAM TENIR UN DINAR DE NADAL PRECIÓS!

FINALMENT, VAM OBRIR TOTES LES FINESTRETES DEL CALENDARI D’ADVENT I EL TIÓ ENS VA CAGAR COSES PER LA CLASSE!!!

DESITGEM QUE PASSEU UNES BONES FESTES I QUE TINGUEU MOLTA FELICITAT, IL·LUSIÓ I UNA MOLT BONA ENTRADA D’ANY!

DE PART DE TOTES LES MESTRES D’EI-5 🙂

MY FEELINGS

“HOW DO YOU FEEL TODAY?” – THIS HAS BEEN THE MAIN QUESTION IN THE ENGLISH CLASS FOR THE PAST FEW WEEKS.

AFTER LISTENING TO A FANTASTIC SONG ABOUT OUR FEELINGS AND READING THREE BOOKS THAT HELPED US IDENTIFY THEM, WE HAVE BEEN THINKING ABOUT SEVERAL TOPICS: HOW DO WE LOOK LIKE WHEN WE FEEL A CERTAIN WAY? HOW CAN WE EXPRESS IT AND COMMUNICATE RESPECTFULLY?…

WE LEARNED THE NAMES OF THE MAIN FEELINGS, PRACTICED HOW TO ASK EACH OTHER ABOUT THEM AND HOW TO ANSWER. WE ALSO WORKED ON OUR EMPATHY.

WELL DONE EVERYONE FOR LOOKING AFTER EACH OTHER AND BEING SO CARING!

SEE YOU SOON 🙂

CALENDARI D’ADVENT

JA FA UNS DIES QUE HA COMENÇAT DESEMBRE I A L’ÀGORA DE L’ESCOLA, ELS I LES ALUMNES D’EI5 I 1r DE PRIMÀRIA, HI HEM PENJAT EL NOSTRE CALENDARI D’ADVENT.

ELS I LES ALUMNES D’EI5 VAM PINTAR I DIBUIXAR LES CASES DEL MÓN. ELS I LES ALUMNES DE 1r HAN ESCRIT I DIBUIXAT DESITJOS DE NADAL PER A TOT EL MÓN.

AMB AQUEST CALENDARI VOLEM FER VEURE QUE LES FESTES, SIGUIN QUINES SIGUIN, ARRIBEN A CADA CASA I A TOT ARREU!

PER CERT! EL TIÓ JA HA ARRIBAT A L’ESCOLA!!!

FIRA DE SANTA LLÚCIA

DIVENDRES PASSAT VAM ANAR A LA FIRA DE SANTA LLÚCIA A BUSCAR LA MOLSA PER AL PESSEBRE DE L’ESCOLA. TAMBÉ VAM ANAR A VEURE EL PESSEBRE DE LA CATEDRAL I VAM PASSEJAR PELS CARRERONS I PLACES DEL BARRI GÒTIC.

VAM ANAR I TORNAR EN TRANSPORT PÚBLIC, VA SER TOTA UNA AVENTURA!!!

A LA TARDA, VAM POSAR LA MOLSA AL PESSEBRE DE L’ESCOLA GRAN I VAM PUJAR A L’ESCOLA PETITA A PORTAR LA MOLSA PEL SEU PESSEBRE.

AQUÍ US DEIXEM UN RECULL DE FOTOS D’AQUELL DIA