Com seguir o deixar de seguir els blogs de l’escola?

No estiguis pendent de les noves entrades que es publiquen al blog. Fes-ho més fàcil, subscriu-te! Amb 30 segons i 3 passos:

1- Introdueix el correu electrònic, a la dreta del blog (ordinadors) o al peu de pàgina (dispositius mòbils), on posa: “Subscripció per correu”.

2- Clica a continuació el botó “Subscriu-te”.

3- Entra al teu correu electrònic, i accepta la subscripció al missatge que rebràs de WordPress (comprova el correu brossa si no el reps…)

Ja està! A partir d’aquest instant, amb cada nova entrada que es publiqui al blog rebràs un missatge notificant-ho, així no et perdràs detall!

————————————————-

Tens una subscripció d’un blog del curs passat i no vols rebre més notificacions de correu de les novetats del mateix? Encara més fàcil, amb dos clicks!

1- Al correu de notificació de “New post on…”, cerca a la part inferior “Manage Subscriptions” i fes-hi click.

2- S’obrira la pàgina web per administrar les teves subscripcions als blogs de WordPress. Sota el nom del blog apareix en vermell “Unfollow”, fes-li un click i a partir d’aquest instant ja no rebràs mes notificacions de noves publicacions a aquest blog.

JA HEM TRIAT ELS NOMS DE LES CLASSES

LA SETMANA PASSADA VAM ESTAR PENSANT COM ENS AGRADARIA QUE ES DIGUESSIN LES OSTRES CLASSES.

CADASCÚ VA FER UNA PROPOSTA I VA EXPLICAR PERQUÈ HAVIA TRIAT AQUELL NOM.

DESPRÉS VAM VOTAR I ELS NOMS MÉS VOTATS VAN SER SERPS DE MAR I TORTUGUES MARINES.

ARA, PENSAREM QUINES COSES VOLEM SABER D’AQUESTS ANIMALS, QUÈ FAREM PER APRENDRE I TAMBÉ COM PODEM DECORAR LES NOSTRES CLASSES.

ÚLTIM DIA !!

AVUI, COM CADA FINAL DE TRIMESTRE, HEM FET EL CAMÍ D’APRENENTATGE, PERÒ ELS QUE HAN PORTAT A TERME LES ACTIVITATS, HAN ESTAT LES I ELS ALUMNES DE 4T D’ESO I HO HAN FET MOLT BÉ.

HEM FET UN BON TANCAMENT D’UN CURS QUE HA ESTAT INTENS, DIFERENT PERÒ MOLT BONIC I PLE DE NOUS DESCOBRIMENTS.

I A LA TARDA HEM CELEBRAT ELS ANIVERSARIS DE L’ESTIU.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA CONFIANÇA.

BON ESTIU I MERESCUDES VACANCES A TOTES I A TOTS !!!

MÉS CONTES, MÚSICA, MANUALITATS I REFLEXIONS

JA FA UNS DIES QUE VAN VENIR LA VERO I EL PAU (PARES DEL JAN) HA PROPOSAR-NOS UNA ACTIVITAT MOLT DIVERTIDA.

VAM FER PIGMENTS AMB FRUITES I VERDURES. DESPRÉS, AMB ELS COLORS QUE ENS VAN SORTIR, VAM FER UN BONIC DIBUIX EN UNA BOSSETA DE ROBA.

ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ!

LA MARE DEL MARTÍ, LA MARIONA, ENS VA EXPLICAR UN CONTE QUE ENS VA SORPRENDRE: “MENJA-T’HO TOT”

COM EL SEU NOM INDICA, EL PROTAGONISTA TENIA TANTA I TANTA GANA QUE S’HO MENJAVA TOTTTTTTT.

EL PARE DEL JOAN, L’ORIOL, ENS VA EXPLICAR EL CONTE DELS “GRANS AMICS” ON ELS PROTAGONISTES VIVIEN MOLTES AVENTURES TOT JUGANT AMB CAIXES DE CARTRÓ.

LA MARE DEL LUCAS, LA SAMANTA, ENS VA PREPARAR UNA PRESENTACIÓ SOBRE LA NOSTRA ODS (AIGUA NETA I SANEJAMENT) I VAM REFLEXIONAR SOBRE LES NOSTRES PRÀXIES A CASA. VAM PARLAR DE QUI ES BANYA I QUI ES DUTXA; DE QUI TANCA L’AIXETA MENTRE ES RENTA LES MANS O LES DENTS; DE QUI PREM NOMÉS UN BOTÓ DE L’WC QUAN FA PIPÍ I QUI EN PREM DOS; DE QUI REUTILITZA L’AIGUA DE LA BANYERA;… I TAMBÉ DE QUE EL QUE LLENCEM AL WC ACABA AL MAR I TRIGA MOLT A DESCOMPONDRE’S (CABELLS, PALETS DE LES ORELLES, TOVALLOLETES HUMIDES, EMBOLCALLS, …) I DE LA IMPORTÀNCIA DE LLENÇAR-HO A LES ESCOMBRARIES.

VA VENIR EL PARE DEL NICO, QUE TAMBÉ ES DIU NICO I ENS VA EXPLICAR EL CONTE QUE MÉS LI AGRADA AL SEU FILL: “LA FONT MÀGICA”. ÉS UN CONTE MOLT BONIC QUE ENS AJUDA A BUSCAR DINS NOSTRE ALLÒ QUE ENS FA FELIÇOS EN MOMENTS QUE NO ENS SENTIM BÉ.

I DESPRÉS VAM FER UN DIBUIX TOT BUSCANT DINS NOSTRE QUINA ÉS LA NOSTRA FONT, QUE ÉS ALLÒ QUE FA QUE ENS RELAXEM I ENS SENTIM BÉ AMB NOSALTRES MATEIXOS.

TAMBÉ ENS HAN ACOMPANYAT ELS PARES DE LA RITA, LA LAURA I EL MANEL.

AMB ELLS HEM PARLAT DE MITOLOGIA I HEM VIST COM ANTIGAMENT JUGAVEN A CREAR ÉSSERS FANTÀSTICS TOT BARREJANT PARTS DE DIFERENTS ESPÈCIES DEL MÓN ANIMAL.

HEM JUGAT A ENDEVINAR I DESPRÉS HEM POGUT CONFEGIR EL NOSTRE ANIMAL FANTÀSTIC TOT UNINT PARTS DE DIFERENTS ANIMALS.

I JA PER ACABAR I PERQUÈ FEIA MOLT TEMPS QUE HO HAVÍEM ACORDAT, VAN VENIR ELS PARES DEL JOAN, L’ANNA I EL JOAN. AMB ELLS VAM GAUDIR D’UNA ACTIVITAT MUSICAL MOLT DIVERTIDA!!!

VAM SEGUIR ELS DIFERENTS TEMPOS DE LA MÚSICA AMB MOVIMENTS CORPORALS I VAM FER PERCUSSIÓ AMB EL NOSTRE PROPI COS.

MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES!!!

HEM GAUDIT MOLT DE LES VOSTRES VISITES I ENS HA SABUT MOLT GREU HAVER DE DIR-VOS QUE NO AQUESTS DARRERS DIES DE CURS.

ANIMEU-VOS EL CURS VINENT!!!

US ACOLLIREM AMB ELS BRAÇOS BEN OBERTS.

BON ESTIU!!!

VISITA AL MOLÍ PAPERER DE CAPELLADES

AVUI HEM ANAT AL MOLÍ PAPERER DE  CAPELLADES A APRENDRE COM ES FA EL PAPER.

ERA UNA DE LES COSES QUE VOLÍEM SABER, HO TENIÍEM EN EL NOSTRE NÚVOL DE PREGUNTES. UN GRUP DE COMPANYS  HO VA INVESTIGAR PERÒ FINS ARA NO HEM POGUT FER LA VISITA I ESTEM MOLT CONTENTS D’HAVER-LA FET.

HEM APRÈS UN MUNT DE COSES, PERÒ UNA DE LES MÉS IMPORTANTS ÉS QUE AQUESTS MOLINS I ELS MOLINS FARINERS, QUE VAM VEURE A LES CONVIS, FEIEN SERVIR LA FORÇA DE L’AIGUA PER FER-LOS FUNCIONAR, PERÒ SENSE EMBRUTAR-LA, PER TAN EREN MOLT SOSTENIBLES I CUROSOS AMB EL MEDI AMBIENT.

TAMBÉ HEM TINGUT LA SORT DE FER UN FULL DE PAPER CADASCÚ I ENS HA AGRADAT MOLT.

US DEIXEM L’ENLLAÇ AMB TOTES LES FOTOS QUE EM FET DE LA VISITA DELS TRES GRUPS I DE L’ESTONA DE JOC I CONVIVÈNCIA.

HA ESTAT  UN DIA PRECIÓS I HEM GAUDIT MOLT.