L’ANNA ENS EXPLICA UN CONTE

AVUI L’ANNA ENS HA EXPLICAT EL CONTE I HO HA FET SÚPER BÉ.

AQUEST CONTE, EXPLICA LA HISTÒRIA D’UNA NENA, QUE S’ASSEBENTA QUE EL MÓN ESTÀ MALALT, I ES PLANTEJA QUINES COSES QUE POT FER ELLA PER MILLORAR EL PALANETA.

ENS HA ANAT MOLT BÉ QUE L’ANNA ENS L’EXPLIQUÉS PER ANAR RECORDANT COSES QUE PORTEM PARLANT DES DEL COMENÇAMENT DE CURS, QUE SÓN MOLT IMPORTANTS I QUE NO PODEM OBLIDAR:

  • CAL REDUÏR PLÀSTICS,
  • HEM DE RECICLAR
  • I HEM REUTILIZAR EL MÀXIM QUE PUGUEM.

MOLTES GRÀCIES ANNA!

LA ROSITA PREPARADA PER ANAR DE CONVIS

LA ROSITA VA VENIR DIVENDRES AMB LA MOTXILLA BEN CARREGADA PER ANAR DE CONVIS. A DINS PORTAVA UN SAC DE DORMIR, UNA LLANTERNA, UNA CAMISA DE DORMIR, UNA PILOTA… PERÒ NOSALTRES LI VAM DIR QUE ENCARA FALTAVEN UNS DIES PER MARXAR, QUE S’HAVIA DESPISTAT I A MÉS A LA MOTXILLA HI HAVIA DE POSAR MÉS COSES. AIII, AQUESTA ROSITA CADA VEGADA ESTÀ MÉS VELLETA I CONFOSA.

ADINS DE LA MOTXILLA TAMBÉ PORTAVA LES LLETRES O,  LA O OBERTA DE PORTA I LA O TANCADA DE ÓS.

FEELINGS

HOW DO YOU FEEL TODAY? THIS HAS BEEN OUR MAIN QUESTION FOR THE PAST WEEKS OF THE LAST YEAR.

WE LEARNT THE MAIN FEELINGS, HOW TO IDENTIFY THEM AND THEIR NAMES. WE ALSO READ MANY BOOK ABOUT THIS TOPIC AND WORKED ON OUR EMPATHY.

WE HAD A BLAST PLAYING AND SINGING SONGS ABOUT ALL OUR AMAZING FEELINGS!

WELL DONE EVERYONE FOR LOOKING AFTER EACH OTHER AND BEING SO CARING 🙂

TEACHER LAIA

UNA SETMANA BEN BOJA

UNA SETMANA BEN BOJA

AQUEST ANY, EL REI CARNESTOLTES, HA TRIAT LA TEMÀTICA DE LA MÚSICA.

PREVI AL DIA DE LA GRAN FESTA DE CARNAVAL , ENS VA DONAR UNES INDICACIONS PER PORTAR CADA DIA.

ELS INFANTS D’I5, CADA DIA HEM SEGUT LA VOLUNTAT DE SA MAJESTAT CARNESTOLTES.

EL DIA DE LA FESTA HEM POGUT LLUIR LA NOSTRA DISFRESSA DE PAPAGUENOS I PAPAGUENES, PERSONATGES DE L’OPERA DE LA FLAUTA MÀGICA, QUE ENS HAVÍEM FET A L’ESCOLA AMB LA PREUADA AJUDA DE LES NOSTRES ESTIMADES ÀVIES I MARES I ALGUN PARE.

FILOSOFIA: HISTÒRIA D’UNA BALA

LA SETMANA PASSADA, VAM EXPLICAR EL CONTE “HISTÒRIA D’UNA BALA” PER INTRODUIR EL DIA DE LA NO VIOLÈNCIA QUE CELEBREM TOTES LES ESCOLES

DESPRÉS ESCOLTAR EL CONTE, VAM ESTAR PARLANT DE QUINA PART DE LA HISTÒRIA ENS HAVIA AGRADAT MÉS. DESPRÉS VAM ESTAR PENSANT SI NOSALTRES ENS ESFORCEM TANT COM LA BALA PER NO  FER MAL ALS ALTRES. TAMBÉ VAM ESTAR PARLANT QUE HI HA MOLTS PAISOS EN GUERRA I QUE SOM AFORTUNATS DE VIURE ON VIVIM.

US DEIXEM L’ENLLAÇ PERQUÈ PUGUEU VEURE LA HISTÒRIA PLEGATS.

https://youtu.be/-a5BtqGRyOM   

AVUI QUE HA SIGUT EL DIA DE LA NO VIOLÈNCIA, ELS NENS DE TERCER DE PRIMÀRIA, QUE EL SEU ODS, PARLA DE LA PAU I JUSTICÍA, ENS HAN PRESENTAT UNES IMATGES MOLT SUGGERENTS I HEM ANAT PENSANT QUÈ HI VEIEM I HEM ANAT REFLEXIONANT CONJUNTAMENT.

EXPLICA’NS UN CONTE: “VISCA LES UNGLES DE COLORS”

Divendres la Paula ens va explicar un conte trencador d’estereotips

Gràcies Paula ho vas fer molt bé i vam marxar tots molt contents /es de Cap de Setmana.

LA SETMANA DELS ODS

VAM COMENÇAR LA SETMANA, PRESENTANT TOTS ELS ODS QUE TREBALLEM EN ELS DIFERENTS CURSOS DE L’ESCOLA

DURANT TOTA  LA SETMANA, VAM ESTAR TREBALLANT EL PROJECTE DEL NOSTRE ODS DEL CURS: EL 6. AIGUA NETA I SANEJAMENT.

AMB LES ACTIVITATS QUE HEM ANAT FENT A L’AULA, L’ACTIVITAT QUE VAM FER AMB LA MARIA, LA TIETA DE LA DANIELA, HEM APRÈS QUIN ÉS EL NOSTRE OBJECTIU, DE QUÈ VA, PER QUÈ NECESSITEM MILLORAR-LO I DE QUINA MANERA PODEM COL·LABORAR NOSALTRES.

HEM VIST ALGUNS VÍDEOS  QUE ENS PARLEN  DEL CICLE DE L’AIGUA

EL CICLE DE L’AIGUA

D04 El cicle de l'aigua – Proves de comprensió lectora

HEM ESTAT PARLANT DE COM CADASCÚ DE NOSALTRES, AMB LES NOSTRES FAMÍLIES, PODEM ESTALVIAR AIGUA.

https://youtu.be/rpji86px-98?si=RmAyZvY84vqs0E8i

Govern Illes Balears - Detall de la notícia

TAMBÉ HEM APRÈS COM ARRIBA L’AIGUA DELS RIUS A LES CASES.

https://youtu.be/Uuwi6RdHPXY

ARA ENS TOCA FER FEINA A TOTS !!

ESPAIS D’APRENENTATGE

TREBALLAR PER ESPAIS PROMOU L’APRENENTATGE ENTRE IGUALS, APRENEN ELS UNS DELS ALTRES I FOMENTA LA COL·LABORACIÓ PER AFAVORIR L’APRENENTATGE DE TOTS.
TOTES LES PROPOSTES ESTAN PENSADES PER DESENVOLUPAR LES SEVES CAPACITATS I AFAVORIR TOTS ELS RITMES I GRAUS DE MADURESA. NO TOTS APRENEM AL MATEIX MOMENT NI DE LA MATEIXA MANERA. LA MOTIVACIÓ, L’INTERÈS I L’ESFORÇ SÓN EL MOTOR DEL SEU APRENENTATGE. UN ESFORÇ QUE SORGEIX DEL DESIG D’APRENDRE I DE COMPARTIR LES SEVES DESCOBERTES AMB ELS ALTRES INFANTS.

ARA QUE JA FA UN TRIMESTRE QUE FEM ESPAIS, TENIM MOLT BEN APRESES LES RUTINES I LES NORMES I HI HA UN BON AMBIENT DE TREBALL.

 

VISITA INESPERADA DE LA ROSITA

LA SETMANA PASSADA, VAM REBRE DOS PAQUETS SORPRESA. EREN DOS ABECEDARIS PER PENJAR A LES CLASSES, I VAM SUPOSAR QUE ELS ENVIA ENVIAT LA ROSITA.

DIVENDRES A LA TARDA, ESTÀVEM A PUNT D’EXPLICAR UN CONTE I VA ARRIBAR LA ROSITA, PORTAVA MASCARETA PERQUÈ NO ES TROBAVA BÉ I HAVIA TINGUT FEBRE UNS QUANTS DIES.

ENS VA PORTA LA E OBERTA  DE PEP, I LA E TANCADA DE ROGER. ARA, A LES ESTONES D’ESPAIS, PODREM PRACTICAR EL RECONEIXEMENT DELS DOS SONS.