SORTIDA AL POBLE ESPANYOL 🤲

Ahir vam poder gaudir d’un dia increĂŻble al Poble Espanyol. Ens van encantar els carrers orientats amb botigues de diferents zones d’Espanya, amb artesans/es de tot tipus (seda, vidre, cuir…) i un documental audiovisual sobre tradicions de diverses zones (els castellers, la tomatina…). Va ser molt interessant poder conèixer tot això.

Però… nosaltres hi anĂ vem especialment per conèixer l’artesana de la seda. Primer vam poder fer un taller pintant el nostre retall de seda, el qual acabarem aquĂ­ a la classe en breus perquè el convertirem en un element de decoraciĂł. I seguidament, vam poder visitar la botiga d’aquesta, la qual ens va ensenyar i explicar tots els estris que utilitza per poder pintar, com funciona i tot el que pot arribar a fer.

Un dia molt complet!🥰

Finalment, voldriem compartir amb tots/es vosaltres que això ĂŠs l’inici del Projecte d’Artesans/es que farem durant aquest curs aquĂ­ a l’escola. Us animem a venir a compartir moments amb tots/es nosaltres. Si coneixeu algun artesĂ /na o vosaltres mateixos/es, que amb les seves/vostres mans podeu crear coses, us donem la benvinguda amb els braços ben oberts. Volem conèixer la diversitat d’artesans/es que hi ha, i al vostra implicaciĂł ĂŠs primordial. Animeu-vos!

EL PESSEBRE DE L’ESCOLA AL CARRER FERRAN

AQUEST CURS HEM REBUT UN ENCÀRREC BEN ESPECIAL DE PART DEL PESSEBRISTA JORDI DARDER, PARE D’EXALUMNES DE LA NOSTRA ESCOLA. I L’EQUIP D’INFANTIL, SOTA LA DIRECCIÓ ARTÍSTICA DE L’ELENA, NO VAM DUBTAR NI UN SEGON A ACCEPTAR EL REPTE. L’AJUNTAMENT DE BARCELONA HA ORGANITZAT UNA RUTA DE PETITS PESSEBRES QUE HI HAURÀ EXPOSATS EN APARADORS DE BOTIGUES I HOTELS, AL LLARG DELS CARRERS FERRAN I JAUME I. EL PESSEBBRE DE L’ESCOLA PETITA, FET PELS ALUMNES DE 3 I 4 ANYS, CONJUNTAMENT AMB ELS COMPANYS I COMPANYES DE 2N D’ESO, I AMB EL SUPORT DEL MARTÍ BOTA, ANIRÀ EXPOSAT A LA BOTIGA “BOLSOS GUIDO” DEL CARRER FERRAN, NÚMERO 14. AHIR UNA PETITA REPRESENTACIÓ D’INFANTS DE 3 I 4 ANYS, I ELS DELEGATS DE 2N D’ESO VAM ANAR A POSAR-LO AL SEU LLOC. US ANIMEM A VISITAR LA RUTA DE PESSEBRES AMB TOTA LA FAMÍLIA, ESPEREM QUE HO GAUDIU MOLT!!!

EL MEU PRIMER FESTIVAL DE CINEMA

JA FEIA UNS DIES QUE HEM ANAT FENT PETITES CONVERSES DEL CINEMA, HAVIEM PREPARAT UNES PIRULETES, UNS CARNETS DE PERIODISTA,… I AVUI ELS CARAMELS I ELS/LES PINGÜINS/ES HEM ANAT AL CINEMA GIRONA A INAUGURAR EL MEU PRIMER FESTIVAL.

HEM VISIONAT 8 CURTS, ALLÀ MATEIX HEM POGUT DIR EL NOSTRE PARÈ, SI ENS HAVIA AGRADAT 🟩  O NO ENS HAVIA AGRADAT 🟥 .

HA SIGUT UNA ACTIVITAT MOLT INNOVADORA PER A MOLTS D’ELLS I ELLES.

¡¡AIXÒ ÉS TOT AMICS I AMIGUES!!

AUDICIONS PER SANTA CECÍLIA

A L’ESTONA DE TALLERS HAN VINGUT COMPANYS I COMPANYES GRANS A ENSENYAR-NOS DIFERENTS INSTRUMENTS QUE TOQUEN.

D’AQUESTA MANERA, HEM POGUT GAUDIR D’UNS TALLERS MUSICALS D’ALLÒ MÉS MÀGICS EN COMPANYIA D’UN MUNT D’INSTRUMENTS I DELS NENS I NENES DE L’ESCOLA GRAN.

HAN VINGUT, FINS I TOT, ALGUNS GERMANS I GERMANES GRANS! QUINA IL·LUSIÓ!

ES BUSQUEN FAMÍLIES PER SANTA CECÍLIA

EL DIA 22 DE NOVEMBRE ÉS SANTA CECÍLIA, EL DIA INTERNACIONAL DE LA MÚSICA, I A L’ESCOLA ENS AGRADA CELEBRAR-HO AMB UNA SETMANA PLENA D’ACTIVITATS MUSICALS.

ÉS PER AIXÒ QUE FEM UNA CRIDA A TOTS/ES AQUELLS/ES FAMILIARS QUE VULGUIN VENIR ALGUN DIA DE LA SETMANA DEL 22 AL 26 DE NOVEMBRE A OFERIR-NOS UN PETIT TALLER MUSICAL (MOSTRA D’INSTRUMENTS, PETITES AUDICIONS, CANTADETES…) I VIURE AQUESTA EXPERIÈNCIA MUSICAL A LA CLASSE AMB ELS VOSTRES FILLS I FILLES.

SI VOLEU PARTICIPAR FEU ARRIBAR UN CORREU ELECTRÒNIC A LA VOSTRA TUTORA PER AGENDAR LA SESSIÓ.

US ESPEREM AMB MOLTES GANES!

ANEM AL TNC A VEURE LÙ

AQUEST DIJOUS VAM ANAR AL TNC A GAUDIR DE LÙ, UN ESPECTACLE DE DANSA CONTEMPORÀNIA ON A TRAVÉS DEL MOVIMENT I DEL JOC DE LLUMS I COLORS ENS EXPLICAVEN UNA TENDRA HISTÒRIA DE DOS GERMANES QUE A TRAVÉS DEL JOC I LA IMAGINACIÓ TRANSFORMAVEN LA SEVA REALITAT EN UN MÓN MÀGIC PLE D’ESPERANÇA.

A TRAVÉS D’AQUESTA DOLÇA AUDICIÓ VAM PODER ENTENDRE QUE AMB EL COS TAMBÉ PODEM TRANSMETRE I COMUNICAR-NOS.

VAM GAUDIR MOLTÍSSIM, I ENS VA AGRADAR TANT QUE PER LA TARDA VAM PARLAR-NE I DIBUIXAR-HO.

ENLLAÇ DE L’OBRA: https://www.tnc.cat/ca/lu

VÍDEO SOBRE L’ESPECTACLE: https://www.youtube.com/watch?v=4TzMQBueOls&t=1s