JORNADA ESPORTIVA ESO1

🏀🏐⚽🥇🥈🥉⚽🏐🏀🏀🏐⚽🥇🥈🥉⚽🏐🏀🏀🏐⚽🥇🥈🥉⚽🏐🏀

Divendres passat vam fer la JORNADA ESPORTIVA dins de la OLIMPIADA CULTURAL!

🏀🏐⚽🥇🥈🥉⚽🏐🏀🏀🏐⚽🥇🥈🥉⚽🏐🏀🏀🏐⚽🥇🥈🥉⚽🏐🏀

En equips de 5 vam jugar a vòlei, bàsquet, futbol, al quadrat i a saltar la corda. Alguns equips van estar molt nerviosos i competitius. El més important era passar una matí ben lúdic fent esport i passant-ho bé amb els amics i companys de curs.

Creiem que finalment i globalment, va ser una jornada exitosa i tenim 10 equips guanyadors!!!

Ho celebrem!!!

VISITA GUIADA a la FÀBRICA TÈXTIL del MNACTEC

Dijous vam fer la visita guiada a la fàbrica tèxtil del Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (Terrassa).

Els nostres guies ens van fer una passejada per l’exposició “La Fàbrica Tèxtil”. Aquesta visita vol conèixer de prop la història del vapor llaner Aymerich, Amat i Jover, que ara s’ha convertit en el MNACTEC. El recorregut a través d’aquesta exposició ens trasllada a una fàbrica tèxtil de principis del segle XX en la qual es poden veure les diferents etapes del procés tèxtil de la llana i la maquinària real emprada en cada una de les operacions. El factor humà es fa molt palès i necessari pel funcionament de la fàbrica i tot queda reflectit en aquesta exposició: la innovació tecnològica del moment, però també el sofriment de les treballadores i treballadors, el treball infantil, les jornades laborals infernals, els accidents laborals…

Aquí teniu unes quantes fotos de la visita.

EL TREN DEL SWING, un concert ple de talents!

Ahir vam gaudir d’un concert meravellós dels nostres alumnes de 1r d’ESO, adaptat i dirigit per la nostra professora de música, l’Esther!!!

🎷🎺🎸🪕🎻🎹 EL TREN DE SWING 🎷🎺🎸🪕🎻🎹

Durant les hores de música i algunes més de BG o de Tutoria, els alumnes han organitzat un concert que ha superat totes les expectatives.
Hem vist uns talent fantàstics dins del curs: tocant instruments, cantant, ballant, narrant, xiulant, petant els dits, tots han tingut el seu paper, petit o gran, del que n’estem molt satisfets.
De ben segur que ells també n’estan orgullosos.
Una petita mostra de fotos dels assajos i del concert a continuació.

Ja tenim ganes de veure el vostre show de 4t…😉

Moltes gràcies a tots per fer-ho possible!!!