REINVENTAR L’ESCOLA

Reinventar l'escola — ArpaEn Jordi Musons, director de l’escola ha publicat el llibre REINVENTAR L’ESCOLA. Un llibre, on reflexiona sobre l’actual procés de transformació educatiu, les metodologies i motius que li donen sentit. Un llibre que parla també de Sadako i dels arguments que fonamenten el com i el per què aprenen els infants a l’escola, alhora que s’endinsa en els principals reptes de l’educació actual i els reptes als quals s’haurà d’enfrontar en els propers anys.

“Què està canviant en el sistema educatiu? En què coincideixen les escoles més innovadores de tot el món? Com afectarà l’ús continuat de la tecnologia en l’aprenentatge? De quina manera s’haurien d’abordar la desigualtat educativa i el fracàs escolar? Aquest llibre pretén ser una guia per a docents, educadors i famílies que volen comprendre l’educació que ve, explorant els nous propòsits del segle XXI i les metodologies que estan revolucionant l’actual model educatiu. Només amb un nou ensenyament inclusiu i equitatiu, que ofereixi oportunitats a tots els seus alumnes i faci florir les seves capacitats, les noves generacions podran afrontar amb garanties els reptes que els ofereix el futur.”

Be the first to comment on "REINVENTAR L’ESCOLA"