TxT amb el dia Mundial de l'Aigua

Amb motiu del dia mundial de l’aigua, que es celebra el 22 de març, a l’escola, el grup solidari  TXT ha portat a terme una acció de sensibilització sobre l’estalvi de l’aigua a tots els cursos. Finalment, l’activitat s’ha plasmat en el disseny d’unes “gotes d’aigua” simbòliques, que s’han ubicat a l’entrada i a la façana,  sota una gran aixeta amb el missatge següent:  “Tanca l’aixeta”.
image (2)
Els nois i noies de primer d’ESO, a més, han fet servir, com a mitjà, una activitat de l’àrea de tecnologia per ” inundar” l’Escola de cartells que ens recorden com podem estalviar l’aigua.
image (1)
Esperem  que tot plegat serveixi per  sensibilitzar tota la comunitat educativa  del valor que té l’aigua i la necessitat de fer-ne un ús responsable.

1 Comment on "TxT amb el dia Mundial de l'Aigua"

1. Bona feina. Les aixetes ragen diferent a casa!