Els Argonautes a la gran final espanyola de la First Lego League

Nueva imagen (11)

El diumenge 23 de març, 2 alumnes de l’escola (Joan Vila i Meritxell Vila) participaran a la First Lego League dins l’equip dels Argonautes, que és un equip que participa per cinquena vegada consecutiva, amb nens i nenes d’altres escoles (Guinardó, Maristes la Immaculada, Santa Claus, Jesuïtes de Casp, Escola Pia de Sarrià i La Garalda). La First Lego League (www.firstlegoleague.es) és una competició en equip que se celebra a nivell Internacional, de robòtica, que es desenvolupa al voltant d’un repte on cada equip ha de resoldre un seguit de missions i aportar un projecte científic innovador fent referència al repte escollit. Ja van participar en el torneig classificatori i van quedar segons de tot Barcelona, per això participaran a la Gran Final Espanyola on s’enfronataran amb els millors equips d’Espanya.

Enguany, el repte és “Nature’s Fury” i parla dels desastres naturals. Concretament, els Argonautes han triat treballar sobre els incendis forestals i han creat una aplicació per al mòbil que ajudara en cas d’incendi a l’evacuació de les persones.

En total, els Argonautes són 9 i tenen un bloc al qual podeu accedir amb el següent enllaç:

El torneig es celebrarà al llarg del matí a:

Col·legi La Salle Bonanova de Barcelona

Passeig de la Bonanova, 8

08022 Barcelona

Si algú té interès en assistir-hi, el torneig es farà durant tot el matí de diumenge però concretament els Argonautes participen:

1a ronda de robots – 09:15 h.

2a ronda de robots – 10:45 h.

3a ronda de robots – 12:20 h.

Presentació del projecte – de les 9:45 h a les 10:15 h. (A la sala 7).

Hi esteu tots convidats i l’entrada és gratuïta. Comptem amb el vostre suport!

Be the first to comment on "Els Argonautes a la gran final espanyola de la First Lego League"