Jocs Florals Escolars 2021

El dimarts 1 de juny, al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, es va fer el lliurament de guardons dels Jocs Florals Escolars.

Ens fa molta il·lusió poder felicitar la Júlia Fité, alumna de 3r d’ESO, per haver estat guardonada en aquesta edició!

Aquests acte dels Jocs Florals és el punt final d’un procés que comença, en una primera fase, amb la participació de l’alumnat en els Jocs Florals del seu centre educatiu.

Els treballs seleccionats a cada centre participen en els Jocs Florals Escolars de Districte. En aquesta segona fase, el jurat de cada zona selecciona un treball per cada gènere i categoria d’entre tots els presentats i els escollits passen a la fase final: els Jocs Florals Escolars de Barcelona.
Compartim amb vosaltres el Llibre amb els textos guardonats aquest curs:

Be the first to comment on "Jocs Florals Escolars 2021"