L’Escola Sadako al programa Generacion.es de RTVe

Aquesta setmana s’ha pogut veure a La2 de RTVe el programa Generacion.es que dedica el seu primer capítol a l’educació, part del qual es va enegistrar a la nostra escola.

El programa té com a objectiu descobrir com ha canviat la societat a partir de l’experiència de cinc persones grans i en aquest capítol transporta als seus protagonistes de l’escola del passat als mètodes educatius innovadors actuals.

Durant el rodatge, que es va dur a terme la passada primavera, van poder compartir un matí amb les noies i nois de 6è. Amb la seva experiència dins l’escola, van poder practicar la importància de la participació de l’alumnat, l’actitud de compromís envers l’entorn, l’aprenentatge cooperatiu, el foment de l’esperit crític i moltes altres qüestions fonamentals en el dia a dia de la nostra escola.
Finalment, vam fer una petita tertúlia en que es va posar de manifest les diferències amb l’educació rebuda durant la seva infantesa i com els havia emocionat l’enfoc educatiu actual.

Creiem que aquest programa és una bona oportunitat per comprendre una mica millor el funcionament i objectius de les aules cooperatives de l’escola.

[vimeo 365283948 w=640 h=360]

generaciones from Escola Sadako on Vimeo.

Podeu veure el programa complet en el següent enllaç:

Be the first to comment on "L’Escola Sadako al programa Generacion.es de RTVe"