FEMXARXA – Trobada de Filoscoles

El passat dilluns 17 d’octubre, es va fer  la primera “FEMXARXA”, trobada de Filoscoles d’aquest curs 2016-2017, organitzda des del grup IREF, amb la presència de mestres i professors de secundària i de cicle superior de primària  d’escoles d’arreu de Catalunya, entre les quals hi era l’Escola Sadako. #somfiloscola

iref

L’objectiu d’aquesta jornada era  conèixer què s’està fent a les aules de les escoles, intercanviar propostes i programacions i concretar el disseny d’aquestes trobades de cara al futur.

Va ser una jornada fantàstica, on tots els centres presents vam poder compartir experiències didàctiques molt interessants i diverses maneres de treballar la filosofia amb els infants .

A més a més, s’han generat noves dinàmiques que ens permetran compartir les  experiències en l’àmbit de la filosofia de totes les Filoescoles al llarg d’aquest curs, esdevenint aquest punt de trobada un punt de partida molt estimulant pels qui vetllem per la presència del pensament filosòfic a l’escola i de tots els beneficis que aquest aporta al desenvolupament de les habilitats del pensament.

Be the first to comment on "FEMXARXA – Trobada de Filoscoles"