La Fira InGENI@: Descobrint el Geni Interior dels Nostres Estudiants!

Avui hem celebrat la primera Fira InGENI@ d’aquest curs!

Els alumnes de 5è a 2n d’ESO han posat en marxa petites parades per mostrar les seves investigacions al llarg de la tarda. Hem tingut la visita de les seves famílies i d’altres alumnes de l’escola, que han tingut l’oportunitat de veure i avaluar els projectes que s’han desenvolupat al llarg de tres mesos.

Amb el projecte Espai InGENI@, els alumnes de 5è a 2n d’ESO poden explorar i aprofundir en una temàtica a partir de la seva curiositat i dels seus interessos. Aquesta fira és el resultat dels seus esforços durant un quadrimestre d’investigació.

Ja estem planejant la pròxima edició de la Fira InGENI@ per a final de curs, totes les famílies de l’escola hi esteu convidades!

La Fira estat tot un èxit, i s’han après moltíssimes coses noves. Volem agrair a tots els alumnes que han treballat al llarg d’aquests mesos i als assistents que han fet possible la fira!

Be the first to comment on "La Fira InGENI@: Descobrint el Geni Interior dels Nostres Estudiants!"