Ens presentem

Benvolguts/des famílies,

Som el Marc, l’Andreu i la Núria, tutors i co-tutora del grup de 4t que durant aquest any acompanyarem els vostres fills i filles. Arranquem el curs amb molta il·lusió, motivació i ganes de gaudir plegats.

Un any més, per tal d’acompanyar als infants en el seu procés maduratiu i de creixement personal, ens agradarà poder establir un bon vincle amb tots i totes vosaltres. És per això que estarem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o consulta a través dels nostres correus, en horaris d’entrevistes o de manera més informal a la porta de l’aula durant les sortides. A continuació adjuntem els horaris i correus dels tutors:

Marc Del Olmo

• Correu: mdelolmo@escoladasako.com
  • Porta a la sortida: dilluns, dimecres i divendres
  • Entrevista: dimarts a les 8:30 h i divendres a les 13:45 h

Andreu Basolí

• Correu: abasoli@escolasadako.com
  • Porta a la sortida: dilluns, dimecres i divendres
  • Entrevista: dijous a les 8:30 i divendres a les 13:45 h

Núria Baza

• En cas que vulgueu que la responsable de l’EOP assisteixi a l’entrevista caldrà que seleccioneu l’horari dels divendres.

Us desitgem una bona entrada de curs a totes les famílies. Ens veiem tots i totes el proper dimecres 4 d’octubre a la reunió d’inici de curs.

Cordialment,

Marc, Andreu i Núria