El divendres 17 de setembre l’escola va tornar a participar en el Park(ing)Day.
Com ja sabeu, el Park(ing) Day Barcelona es tracta de transformar de forma temporal places públiques d’aparcament de cotxes en parcs, jardins i altres formes d’espai públic, amb l’objectiu de reivindicar un model de ciutat centrat en les persones i en el medi ambient.



Després d’escoltar-lo, hem pogut fer un cercle de diàleg, tot parlant d’emocions, de valors i actituds.





