serveis
serveis

Cuina i menjador

El dinar de l’escola s’elabora diàriament a la nostra cuina. Els plats presenten un equilibri nutricionalbons productes i una elaboració casolana i de qualitat.

Els menús de l’escola inclouen les adaptacions requerides per a al·lergies o intoleràncies de diferents tipus.

L’estona de dinar és un moment important, que conjuntament amb els hàbits promoguts per la família, ajuda els infants i joves a l’adquisició de bons hàbits nutricionals i socials, indispensables per gaudir d’una vida saludable.

• Menjar ecològic (pasta, arròs, pa, llegums i fruita)

• Cuina de proximitat Iogurts

• Iogurts Cooperativa La Fageda

• Bosses de pícnic ecològiques

A la nostra escola mengem fruita

Durant una setmana de cada mes, es distribueixen tres peces de fruita i/o verdura, seleccionada en funció de l’estació de l’any i la qualitat, als nens i les nenes, dins del recinte de l’escola, per al seu consum a l’hora d’esmorzar o  berenar.

Menú Educació Infantil

Menú Primària i Secundària

Acollida i permanències

L’escola disposa d’un servei d’acollida gratuït al matí a partir de les 7.45h i un altre
de permanències a la tarda fins a les 19h (gratuït fins a les 17.30h).

Al matí els alumnes d’infantil i cicle inicial, a mida que van arribant a l’escola, es
dirigeixen a les seves aules on els acullen alumnes de 4t d’ESO i mestres de l’escola.

L'escola ofereix i gestiona un servei diari d'Autocar i Llançadora.

Servei d'Autocar

Ruta per la ciutat de Barcelona, que
recull i retorna els alumnes el més a prop
possible de casa. A l’autocar sempre hi ha
personal propi de l’escola que acompanya
els alumnes.

Servei de Llançadora

Efectiu des del Pont de Vallcarca i des
de la Plaça Kennedy i té un cost de 30€
mensuals.

RUTA MATÍ

1. Plaça Harry Walker
  2. Passeig Verdum / Plaça Llucmajor
  3. Doctor Pi i Molist / Passeig d'Urrutia
  4. Av. Mare de Déu de Montserrat / Passeig Maragall
  5. Av. Mare de Déu de Montserrat / J. A. Llobet i Vall-llosera
  6. Lepant / Ronda de Guinardó
  7. Passeig de Sant Joan / Sant Antoni Maria Claret
  8. Escorial / Sant Lluís
  9. Escorial / Passeig d'Amunt
  10. Travessera de Dalt / Verdi
  11. Bolívar / Ballester
  12. Av. República Argentina / Pont de Vallcarca (Llançadora)
  13. Passeig de Sant Gervasi / Craywinckel (Llançadora)
  14. Escola Sadako

RUTA TARDA

1. Escola Sadako
  2. Av. República Argentina / Pont de Vallcarca (Llançadora)
  3. Av. República Argentina / Pont de Vallcarca (Llançadora)
  4. Av. República Argentina / Ballester
  5. Travessera de Dalt / Verdi
  6. Camèlies / Alegre de Dalt
  7. Passeig de Sant Joan / Sant Antoni Maria Claret
  8. Passeig de Sant Joan / Còrsega
  9. Ronda de Guinardó / de la Vinya
  10. Doctor Pi i Molist / Urrurtia
  11. Passeig Verdun / Plaça Llucmajor

Activitats extraescolars

Les activitats extraescolars són una part important dels nostre projecte i estan
gestionades per coordinadors que alhora són mestres de l’escola, i per tant
garanteixen un bon coneixement dels alumnes i una continuïtat del projecte de
l’escola.

Podeu conèixer les activitats extraescolars per al curs proper en aquest enllaç:

Veure oferta d'activitats

Activitats d'estiu

Totes les activitats
d’estiu estan
organitzades per
l’escola i compten amb
la presència de docents
del mateix centre que
garanteixen una línia
coincident amb el
projecte de l’escola i un
coneixement exhaustiu
dels alumnes.

Totes les activitats
d’estiu també estan
obertes a alumnes de
fora de l’escola.

Les activitats d’estiu estan organitzades per l’ escola i compten amb la presència de docents del mateix centre que garanteixen una línia coincident amb el projecte de l’escola i un coneixement exhaustiu dels alumnes.

CASAL D'ESTIU

Juliol i principi de setembre

Durant tot el mes de juliol i les primeres setmanes de setembre l’escola organitza un casal obert a alumnes d’entre 3 i 11 anys. Durant aquest període es combinen les activitats esportives amb jocs, sortides i moltes altres activitats que permeten als alumnes que hi participen poder passar-s’ho bé i conèixer molts nens i nenes d’altres cursos.

CASAL D'ESTIU

Juliol i principi de setembre

COLÒNIES D'ESTIU

10 dies de natura i lleure

Cada estiu s’organitzen unes colònies d’uns 10 dies de durada en alguna casa de colònies de Catalunya. Sempre en un espai idoni per poder gaudir de la natura i el lleure amb activitats que organitzen els monitors i monitores especialitzats.

COLÒNIES D'ESTIU

10 dies de natura i lleure

ENGLISH SUMMER IRLANDA

3 Setmanes de convivència en família

Als alumnes de secundària se’ls ofereix la possibilitat de viatjar a Irlanda, amb l’objectiu de millorar el seu nivell d’anglès i alhora conviure amb una família estrangera. L’estada és de tres setmanes en un poblet, Schull, situat a uns 100 Km de Cork.

Els nois i noies viuen en famílies i al matí van a classes d’anglès i a la tarda practiquen activitats esportives, culturals i d’expressió.

ENGLISH SUMMER IRLANDA

3 Setmanes de convivència en família

ENGLISH SUMMER ANGLATERRA

2 Setmanes gaudint a un English College

Els alumnes a partir de 5è també es poden inscriure a les colònies a Anglaterra. L’estada és de dues setmanes a Kelly Collage que es troba al costat de Devonshire, al sud-oest d’Anglaterra. Durant aquesta estada els alumnes fan classes i activitats i conviuen en un entorn d’un tipic “English Collage”.

ENGLISH SUMMER ANGLATERRA

2 Setmanes gaudint a un English College