Serveis
serveis
Serveis
serveis

L’espai de migdia de l’escola és un moment de gran importància social i nutritiva

Tots els dinars es preparen diàriament a la cuina de l’escola per l’equip de cuiners/es dels menjadors col·lectius. Els plats presenten un equilibri nutricional, bons productes i amb una elaboració casolana.

Tots els menús inclouen les adaptacions requerides per atendre totes les al·lèrgies i intoleràncies del nostre alumnat que es preparen en un espai independent  amb una persona responsable que elabora i serveix els menús de l’alumnat amb especificitats nutricionals.

A la nostra escola mengem fuita
Una setmana de cada mes, es distribueixen peces de fruita seleccionades en funció de la temporada de l’any.
Els infants les poden consumir durant l’estona d’esmorzar.

Menús

Acollida i permanències

L’escola disposa d’un servei d’acollida gratuït al matí a partir de les 7.45h i un altre
de permanències a la tarda fins a les 18.30h (gratuït fins a les 17.30h).

Al matí els alumnes d’infantil i cicle inicial, a mida que van arribant a l’escola, es
dirigeixen a les seves aules on els acullen alumnes de 3r d’ESO i mestres de l’escola.

L'escola ofereix i gestiona un servei diari d'Autocar i Llançadora.

Servei d'Autocar

Ruta per la ciutat de Barcelona, que
recull i retorna els alumnes el més a prop
possible de casa. A l’autocar sempre hi ha
personal propi de l’escola que acompanya
els alumnes.

Servei de Llançadora

Efectiu des del Pont de Vallcarca i des
de la Plaça Kennedy i té un cost de 35€
mensuals.

RUTA MATÍ

1. Av. Mare de Déu de Montserrat / Passeig Maragall - 7.30h
  2. Av. Mare de Déu de Montserrat / Llobet i Vall-llosera
  3. Lepant / Còrsega
  4. Passeig de Sant Joan / Còrsega - 7.45h
  5. Passeig de Sant Joan / Sant Antoni Maria Claret
  6. Escorial / Sant LLuís
  7. Escorial / Passeig d'Amunt
  8. Travessera de Dalt / Verdi
  9. Bolívar / Ballester
  10. Av. República Argentina / Pont de Vallcarca (Llançadora) - 8.05h
  11. Passeig de Sant Gervasi / Craywinckel (LLançadora)
  12. Escola Sadako

RUTA TARDA

1. Escola Sadako
  2. Av. República Argentina/Craywinckel (Llançadora)
  3. Av. República Argentina/Pont de Vallcarca (Llançadora) - 16.50h
  4. Av. República Argentina/Ballester
  5. Travessera de Dalt/Verdi - 16.55h
  6. Camèlies/Alegre de Dalt
  7. Passeig de Sant Joan/Sant Antoni Maria Claret
  8. Passeig de Sant Joan/Còrsega
  9. Indústria/Marina - 17.15h
  10. Ronda Guinardó/de la vinya
  11. Ronda Guinardó/Ramon Albó

Activitats extraescolars

Les activitats extraescolars són una part important del nostre projecte i estan gestionades per coordinadors/es que també són mestres de l’escola, i per tant garanteixen un bon coneixement dels alumnes i una continuïtat del projecte de l’escola.

A més de les activitats pròpies l’escola també s’ofereix anglès extraescolars amb col.laboració amb KIDS&US i música i instrument amb col.laboració amb AULA DE MÚSICA 7.

Podeu conèixer les activitats extraescolars per al curs proper en aquest enllaç:

Veure oferta d'activitats

Activitats d'estiu

Totes les activitats
d’estiu estan
organitzades per

l’escola i compten amb
la presència de docents
del mateix centre que
garanteixen una línia
coincident amb el
projecte de l’escola i un
coneixement exhaustiu
dels alumnes.

Totes les activitats
d’estiu també estan
obertes a alumnes de
fora de l’escola.

Les activitats d’estiu estan organitzades per l’ escola i compten amb la presència de docents del mateix centre que garanteixen una línia coincident amb el projecte de l’escola i un coneixement exhaustiu dels alumnes.

CASAL D'ESTIU

Juliol

Durant tot el mes de juliol l’escola organitza un casal obert a alumnes d’entre 3 i 11 anys. Durant aquest període es combinen les activitats esportives amb jocs, sortides i moltes altres activitats que permeten als alumnes que hi participen poder passar-s’ho bé i conèixer molts nens i nenes d’altres cursos.

CASAL D'ESTIU

Juliol

COLÒNIES D'ESTIU

7 dies de natura i lleure

Cada estiu s’organitzen unes colònies d’uns 7 dies de durada en alguna casa de colònies de Catalunya. Sempre en un espai idoni per poder gaudir de la natura i el lleure amb activitats que organitzen els monitors i monitores especialitzats.

COLÒNIES D'ESTIU

7 dies de natura i lleure