projectes
projectes

Projectes Sadako

Desconnect@'t!

La dependència del mòbil dels nostres joves, els canvis de conducta o les problemàtiques relacionals derivades de l'ús del mòbil són cada vegada més elevades. L'ús indiscriminat del mòbil i les problemàtiques derivades de l'accés prematur a les xarxes socials, ha portat a l'AFA i l'escola Sadako a crear plegats una plataforma que treballi per conscienciar i abordar aquesta realitat.

Amb la creació d'aquesta plataforma, es pretén engegar un moviment que aglutini al màxim nombre de famílies i educadors/es interessats a promoure un ús racional i adequat de la tecnologia. Aquesta plataforma també treballarà per conscienciar de la necessitat d'endarrerir l'edat en què els joves accedeixen al mòbil intel·ligent i a les xarxes socials.

T'hi vols adherir?