projectes
projectes

Projectes Sadako

Projecte Implica't

Aquest és un projecte molt polièdric sobre el qual s’articulen molts altres projectes de l’escola, amb el principal propòsit de promoure el pensament crític i la implicació de l’alumnat per transformar i millorar el seu entorn i el món on viuen.

En el marc del projecte Implica’t tot l’alumnat de l’escola tria anualment un càrrec que compartirà amb alumnes de tots els cursos i sobre el qual decidirà i planificarà les diferents accions per dur a terme. Des d’observadors/es del pati, mediadors/es, bibliotecaris/es d’aula o caps de menjadors entre d’altres

De la mateixa manera tots els cursos de l’escola són responsables de dinamitzar algun espai o necessitat del propi centre. Molts cursos gestionen espais i activitats de l’esbarjo o mantenen responsabilitats diverses lligades a la vida del centre.

Volem infants crítics però actius que participin del benestar i l’aprenentatge de tota la comunitat educativa.