projectes
projectes

Projectes Sadako

Projecte implica't

Aquest és un projecte molt polièdric sobre el qual s’articulen molts altres projectes de l’escola, amb el principal propòsit de promoure el pensament crític i la implicació de l’alumnat per transformar i millorar el seu entorn i el món on viuen.

En el marc del projecte Implica’t, cada curs és responsable de dinamitzar un dels diversos espais que configuren la vida a l’escola. D’aquesta manera, els alumnes intervenen directament en diferents àmbits de la nostra comunitat educativa.

Aquesta responsabilitat incideix de manera directa dins de l’escola, l’entorn més immediat i proper dels alumnes, fins que arriben als cursos superiors de la secundària, on les propostes i accions de millora dels alumnes que defineixen, han d’incorporar-se en un marc més ampli, per tal que es projectin a la societat.

Des de petits ens impliquem en la comunitat amb accions que aportin una millora per a tots en els espais comuns, a prestar serveis, a compartir i promoure coneixements, a crear empatia i a tenir una actitud proactiva per millorar el món des de l’experiència i les competències apreses.