Els mentors i les mentores comencen a fer les seves intervencions

A l’escola Sadako, el curs de 4t ESO té com a càrrec ser mentor/a d’un curs en concret. Això vol dir ser la persona que els guia, ajuda i els dona consells per al futur. 

Per poder fer el càrrec, ens van separar en grups. Durant tot l’any, cada grup haurà de fer diferents activitats en curs assignat. A més, el grup també serà responsable de dur a terme el camí d’aprenentatge en el mateix curs, al final de cada trimestre. Amb aquest projecte, els alumnes aprendrem a dirigir un grup de persones i presentarem el nostre projecte durant l’avaluació competencial.

Carla, Tomàs i Toni

 

Aquest any els alumnes de 4t d’Eso hem tingut l’oportunitat d’estrenar un nou projecte anomenat Mentoria que acompanyarà en endavant a tots els companys/es d’últim curs. Aquest projecte consisteix a implicar-nos més en el dia a dia dels alumnes de cadascun dels cursos de l’escola i buscar la manera d’ajudar-los i passar temps amb ells. 

Així és com ens hem organitzat: el primer que vam fer va ser agrupar-nos en grups de 5 companys tant d’una classe com de l’altra. Una vegada els components de cada grup es van establir, se’ls  va assignar un curs a cadascun. Va ser llavors quan van començar a pensar en idees d’activitats que poguessin gaudir junt amb els companys del curs assignat, i quan van tenir les 3 idees van anar a presentar-les als professors d’aquell curs per així establir la data i l’hora en la qual podrien fer les activitats proposades. Van presentar 3 idees, ja que la proposta consisteix a  poder fer-ne una cada trimestre si la situació pandèmica ens ho permet. De moment tan sols se n’ha fet una, però estem segurs  que tots i totes faran de molt bons mentors/es hi podran fruir de les activitats tant ells com els i les alumnes del curs que els ha tocat. 

 

Mireia, Anna, Pere, Pol

Leave a Reply