SETMANA DE L’11 DE GENER

BENVINGUDES DE NOU A L’ESCOLA! Desitgem que hàgiu descansat molt i gaudit de les Festes de Nadal.

PENSEU que les temperatures amb què demà retornarem a l’escola són força més fredes que les del primer trimestre. Els estudis continuen indicant la ventilació com una de les eines principals de seguretat a les aules i tot i que ja s’han pres algunes mesures per mirar de garantir un confort tèrmic mínim, és molt important que porteu roba suficient per protegir-vos de temperatures per sota de la normalitat.

• Dll 11, Dm 12  i Dx 13: activitat de rem del programa Esports de Mar de l’Ajuntament de Barcelona

– INFORMACIÓ GENERAL

Dates d’activitat grup bombolla Àgora  (No es correspon amb la Tutoria!). El nou grup Thalassa farà classe amb normalitat a l’escola.

Pel que fa a les persones del grup Àgora és molt important que tinguin en compte aquests recordatoris:

• Lloc de trobada:  Boca de metro parada DRASSANES L3 (línia verda), a les 9h. El dilluns després de l’activitat marxaran directament         a  casa, ja que tenen sessions virtuals.

–Horari d’activitat pràctica: 9.30h a 12.30h cada dia. Tornaran a l’escola per dinar, aproximadament cap a les 13:30h.

• Instal·lació: Reial Club Marítim de Barcelona

– Es preveu que faci fred per la qual cosa és molt important que porteu roba d’abric a més a  més de la que s’indicava al primer          correu.

– En cas que no hàgiu donat l’autorització, és molt important que l’envieu per correu al llarg del cap de setmana i en lliureu                  l’original el mateix dia.

– El dia 11 marxaran cap a casa quan hagin acabat l’activitat. Els altres dos dies tornaran a l’escola amb autocar. –

– MATERIAL NECESSARI: Heu de venir ben abrigats/des!

• Per navegar: roba esportiva, abric o jaqueta impermeable.
  • Com a primera capa recomanem portar roba tèrmica. Si volen portar ulleres de sol, recomanable que les portin enganxades amb una cinta elàstica.
  • Per vestir-se: muda completa de recanvi, incloses sabates.
  • Per posar la roba mullada: una bossa.
  • Menjar per a després de l’activitat: peça de fruita, galetes… i aigua.

– IMPORTANT:

• Dilluns 11 de gener, els vostres fills/es hauran de retornar físicament l’autorització degudament signada que us vam adjuntar en PDF  per a poder fer l’activitat. SENSE L’AUTORITZACIÓ NO PODRAN FER L’ACTIVITAT.
  • L’alumnat ha de portar la targeta de metro per als desplaçaments.

Dates d’activitat grup Thalassa: Setmana del 18 de gener del 2021.  Dies: Dilluns 18, dimarts 19 i dimecres 20. El dia 18 marxaran cap a casa quan hagin acabat l’activitat. Els altres dos dies tornaran a l’escola amb autocar.

– 10-30-11.30h. Tothom farà educació Física.

• Dm 12: TALLERS. Pel taller de música cal portar auriculars

• Dv 15: Xerrada de la Mon Mas com a introducció al projecte de Lectures Explosives, que inclou la lectura de la novel·la “Hot dogs”de Care Santos.
  • 1a sessió 8.30h:
  • 2a sessió. 9.30h:

Bona setmana a totes i a tots!