Jocs florals ’22

Avui, per fi, hem pogut tornar a celebrar els Jocs Florals a l’escola i hem tornat a gaudir de la qualitat literària i creativa. Cal destacar que la participació ha estat nombrosa i, per tant, també la competència en els premis. Però com que la bona qualitat sempre té recompensa, una nombrosa representació d’alumnes de 2n d’ESO ha estat guardonada en alguna de les temàtiques previstes. Les podeu veure a la següent fotografia:

Foto: Martina S, Jana B, Adriana B, Ona M, Noa B, Jana M.

Igualment, felicitem també a tota la resta d’alumnes que han participat en aquesta nova edició dels Jocs Florals.

A banda de les premiades, també volem agrair enormement la participació d’altres alumnes en la realització i dinamització de l’acte. Entre ells, la Daniela I, que ha representat el curs de 2n en l’acte d’entrega de premis, i l’Agnès i l’Egan, que han fet dues interpretacions musicals per dinamitzar la jornada.

Moltes felicitats a tots i gràcies per participar-hi!