març 23, 2022 by 2esadako Segona reunió TAC Avui dia 23 de març hem fet la segona reunió TAC del curs. Aquest càrrec es el càrrec de delegats verds. Autor: SimónF Comparteix això: Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra) Facebook Feu clic per compartir a X (S'obre en una nova finestra) X Us agrada:M'agrada S'està carregant...