EDUCACIÓ SEXOAFECTIVA EN FAMÍLIA

La nostra primera brúixola ja fa uns dies que està en marxa!

Si li heu pogut fer un cop d’ull veureu que hi ha un munt de temes interessants que ens estan donant molt joc a l’aula.

Recordeu que podeu trobar la brúixola a l’adreça Bit.ly/BRU6BD (cal entrar-hi amb usuari escola sadako, és a dir amb l’adreça de correu de l’alumnat).

A la brúixola proposem alguns llibres molt interessants, algun dels quals també tenim i treballem a l’escola per endinsar-nos en l’educació emocional-sexoafectiva. Aquí teniu alguns títols que ens semblen molt interessants.

Durant aquests dies farem dues xerrades – taller a l’escola per treballar l’estima cap al nostre cos i la nostra sexoafectivitat. D’una banda, comptarem amb la Laura Ferrer, terapeuta emocional i sexual que treballa per a promoure un desenvolupament sexual conscient, lliure, positiu i plaent en els infants i joves. D’altra banda, farem el taller “M’agrado tal com sóc” a càrrec de l’ACAB (Associació contra l’anorèxia i la bulímia) on treballarem amb professionals especialitzats la imatge corporal positiva, la cura conscient del nostre cos i la prevenció de malalties mentals com l’anorèxia i la bulímia.

També deixem enllaçats alguns recursos que us poden ser útils a nivell familiar, a banda dels enllaços anteriors.

Ua animem a compartir aquesta brúixola en família i esperem que la gaudiu molt!