SETMANA A LA VISTA!

🎙🎙🎙Aquesta setmana hem fet una sortida a la Sagrada Família!!! Vam anar amb un/a guia que ens va explicar tota la vida de la Sagrada Família, i ens va ensenyar un llibre que van trobar a sota terra que hi explicava tots els secrets de la Sagrada Família. També ens va explicar com eren les façanes i també que està feta amb forma de creu. Va ser molt interessant!

Aquesta setmana hem fet l’examen de països i capitals d’Europa 📖📝 .

🌹🌹Avui hem celebrat els Jocs Florals a l’escola!🌹🌹 Ha sigut un acte molt maco, ple de poesia i literatura.

A més, algunes companyes i companys de 6è han fet la paradeta de llibres “Llegim per Ucraïna”, recollint llibres de 2a mà de tota l’escola. Ha estat tot un èxit!!!

I la setmana vinent…

Arriben les competències bàsiques de catalunya📄✏️! Durant dimarts, dimecres i dijous farem una o dues proves. A l’escola hem fet pràctiques amb les competències bàsiques d’altres anys,…i quina feinada!!!

Bon cap de setmana a tothom

Pol R i Gerard