SETMANA A LA VISTA!

Aquesta setmana hem acabat la brúixola matemàtica 4, Salta a les 3D, i hem entregat els portafolis i reptes opcionals.

EEEP! 🔊🔊🔊Hem començat la Brúixola de matemàtiques 5, Entre poc i massa, la mesura passa.

Aquesta setmana també hem celebrat el 8 de març, dia de la dona, una celebració a càrrec de les alumnes i els alumnes de 6è.  Per més informació sobre la celebració podeu consultar el POST relacionat al nostra blog de curs.

✏️Des de tutoria, hem fet un text sobre el taller que vam fer de sexoafectivitat el dia 11 de febrer, amb la Laura Ferrer. 📝 La setmana vinent el passarem a net i el guardarem al  Quadern de Bitàloca per poder-lo compartir amb les nostres famílies.

A les estones de filosofia hem estat treballant i debatent sobre què és la llibertat i el destí, i hem fet, entre totes i tots, un acròstic amb les lletres de LLIBERTAT.

A música estem fent el projecte dels compositors, on cada grup hem de compondre una cançó i tocar-la amb els diferents instruments🎸🥁🎺🎻.Fa uns dies va venir un compositor per recomanar-nos petits canvis i ara estarem unes quantes sessions modificant la cançó tal com ens va dir.

🔊🔊🔊 ATENCIÓ🔊🔊

Dimecres 16 acabarem la Brúixola Globalitzada  “D’on venim”, i per tant s’haurà de lliurar al classroom els reptes: dictapp, tancaments de lectura i reptes opcionals.

Sobretot portafolis acabats que el dimecres s’hauran d’entregar!!!

Dijous farem la propera reunió de càrrecs TAC (Trobada d’alumnes amb càrrec) on parlarem tots els alumnes que formen cada càrrec sobre com va, si tenim algun problema o idees per millorar el càrrec.

El divendres dia 18 és la fira d’ingeni@🎤🎤, cal tenir-ho tot a punt per presentar el projecte.

Aquesta setmana serem els CAPS DE DIA de l’escola.

CAPS DE DIA Dilluns

Biel Obradós