NADAL PER A TOTHOM!

Des de 6è treballem l’ODS 10 “Reducció de les desigualtats” i som conscients que aquest no serà un Nadal igual per a tothom, com tampoc ho és el dia a dia. A la nostra manera, hem volgut aportar el nostre gra de sorra i avui mateix hem enviat a la Parròquia de Santa Anna, un paquet amb les nostres postals i aquest escrit:

Benvolgudes i Benvolguts,
Som els infants de 6è de l’Escola Sadako de Barcelona. Aquest Nadal es presenta una mica complicat per a tothom, però especialment per a algunes persones que, més enllà d’aquestes festes, estan vivint situacions molt difícils. Nosaltres en som conscients i sabem que vosaltres cuideu cada dia a moltes d’aquestes persones i que, tant per a elles com per a la societat, feu una mica d’àngels.
Us volíem agrair la vostra tasca i també volíem tenir un pensament i un detall cap a algunes de les persones que aquests dies vindran a la Parròquia de Santa Anna, a buscar menjar, aixopluc, companyia o, simplement, cercant algú que les escolti.
Us fem arribar aquestes postals que hem fet amb tota la il·lusió i estima perquè les repartiu a aquestes persones com us sembli millor i perquè d’alguna manera sentin, que nosaltres també som al seu costat. Esperem que aquest petit gest els acaroni i el faci dibuixar, encara que sigui un per un instant, un somriure.
Us desitgem un Bon Nadal i esperem que l’any que aviat comença ens porti més solidaritat, oportunitats i esperança per a tothom.

Afectuosament,
Infants de 6è de primària