SETMANA A LA VISTA!!

Aquesta setmana també ha estat una gran setmana 👏🏼👏🏼👏🏼, tot i que força passada per aigua! 🌧️

Dijous va venir un parent de la Gina, que és actor i ajudant de direcció i van fer un #Femhojunts 👨‍👧 sobre com s’organitza i es realitza un rodatge. Va ser molt interessant!!

La tertúlia que van fer algunes i alguns alumnes, que voluntàriament van participar en el projecte ATRAPALLIBRES 📚, sobre el llibre il·lustrat “CAPGIRAT”, va anar d’allò més bé. El proper trimestre, aquest projecte presentarà una nova proposta amb una nova lectura!

Els nostres padrins i padrines de 4t d’ESO ens han fet arribar uns vídeos saludant-nos i els mentors i mentores del nostre curs tindran l’encàrrec de coavaluar els nostres curtmetratges.

Ja estem a punt per començar la MEDIACIÓ. Dilluns vinent farem un bon dia que han preparat un grup d’alumnes de la classe a tots els cursos de primària per explicar el projecte.  Aquestes son les parelles que faran mediació aquesta setmana:

• Dilluns, 29: Emma S. i Elna
  • Dimarts, 30: Lucas i Jan
  • Dimecres, 1: Manel i Gerard
  • Dijous, 2: Sergi i Ambrós
  • Divendres, 3: Màxim i Laia

A BRÚIXOLA GLOBALITZADA ja hem muntat els nostres curtmetratges 🎥 i pòsters i ho lliurarem tot el proper dia 1. La setmana vinent serà setmana de lliurament de reptes opcionals i tancaments de lectura i començarem a fer les reflexions i autoavaluacions per anar tancant la brúixola. A les estones d’anglès vam fer el debat i hem fet jocs i reptes per preparar la PROVA del proper dilluns. 🧏🏽‍♀️.

Hem acabat la BRÚIXOLA DE MATEMÀTIQUES  i el proper dimecres farem la Prova Globalitzadora, farem l’autoavaluació i lliurarem els portafolis. Aviat començarem la BM3 “Tants caps, tants barrets”!

A FILOSOFIA hem fet reflexions molt interessants sobre la mentida. I a MÚSICA hem gaudit d’allò més amb la celebració de Santa Cecília.

El proper divendres tindrà lloc la primera FIRA INGENI@ del curs i tindrem l’oportunitat d’exposar i presentar els nostres projectes davant d’altres companyes i companys i d’un grup de famílies.

La setmana vinent tanbé hi haurà companyes i companys que faran de CAPS DE DIA:

CAPS DE DIA Nil G. Janna J. Lua P. Abril G. Marc P.
Manel R. Pol R. Emma S. Sabè O. Mariona M.

📣 EP!

Dimecres dia 1, farem un taller de PREVENCIÓ DEL COMPORTAMENT ALIMENTARI i PROMOCIÓ DE LA SALUT, a càrrec de l’equip pedagògic de l’ACAB (Associació contra l’anorèxia i la bulímia).

BONA SETMANA A TOTES I TOTS!! 😊