novembre 16, 2021 by gmassons Heio io io A 6è estem treballant músiques, cançons i danses folklòriques d’arreu del món. Aquest és un ball indonesi que hem volgut compartir: Comparteix això: Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra) Facebook Feu clic per compartir a X (S'obre en una nova finestra) X Us agrada:M'agrada S'està carregant...