Sadako tour

Ahir vam conèixer als nostres fillols i filloles. Com que és el primer any que estan a l’escola gran, vam fer un petit “tour” perquè coneguin els nous espai.
Va ser una tarda molt i molt agradable!

Com seguir o deixar de seguir els blogs de l’escola?

No estiguis pendent de les noves entrades que es publiquen al blog. Fes-ho més fàcil, subscriu-te! Amb 30 segons i 3 passos: 1- Introdueix el correu electrònic, a la dreta del blog (ordinadors) o al peu de pàgina (dispositius mòbils), on posa: “Subscripció per correu”.2- Clica a continuació el botó “Subscriu-te”. 3- Entra al teu correu electrònic, i accepta la subscripció al missatge que rebràs de WordPress (comprova el correu brossa si no el reps…) Ja està! A partir d’aquest instant, amb cada nova entrada que es publiqui al blog rebràs un missatge notificant-ho, així no et perdràs detall! ————————————————- Tens una subscripció d’un blog del curs passat i no vols rebre més notificacions de correu de les novetats del mateix? Encara més fàcil, amb dos clicks! 1- Al correu de notificació de “New post on…”, cerca a la part inferior “Manage Subscriptions” i fes-hi click.Captura_de_pantalla_2013-09-11_a_les_12.40.112- S’obrira la pàgina web per administrar les teves subscripcions als blogs de WordPress. Sota el nom del blog apareix en vermell “Unfollow”, fes-li un click i a partir d’aquest instant ja no rebràs mes notificacions de noves publicacions a aquest blog.

BONES VACANCES!

L’estiu és un moment ideal per realitzar diferents activitats lúdiques i enriquidores que no es poden fer al llarg del curs per manca de temps.

Us proposem algunes propostes  per gaudir d’estones compartides amb família.

  1. Llegir cada dia
  2. Mirar una posta de sol
  3. Plantar una planta
  4. Fer volar un estel
  5. Visitar museus
  6. Jugar amb els amics
  7. Fer experiments
  8. Construir una cabana
  9. Saltar onades al mar
  10. Observar el cel estrellat
  11. Fer percussió corporal
  12. Observar animals en la natura
  13. Fer bombolles de sabó
  14. Abraçar un arbre
  15. Mirar documentals d’animals
  16. Preparar llimonada
  17. Fer jocs d’aigua
  18. Escriure un diari
  19. Construir una maqueta
  20. Fer fotografies creatives
  21. Fer un pícnic
  22. Jugar a jocs de taula
  23. Caminar i fer excursions
  24. Cuinar receptes senzilles
  25. Fer ombres xineses
  26. Construir castells de sorra
  27. Construir instruments musicals
  28. Abraçar cada dia
  29. Fer papiroflèxia
  30. Explicar acudits
  31. Pintar mandales
  32. Recollir petxines a la platja
  33. Fer gelats i granissats
  34. Sortir a caminar a la nit
  35. Decorar pedres de riu
  36. Tastar algun menjar nou
  37. Fer polseres amb fils
  38. Decorar samarretes
  39. Construir avions de paper
  40. Banyar-se en un riu
  41. Observar ocells
  42. Fer una acampada
  43. Descobrir constel·lacions
  44. Inventar un conte
  45. Buscar rastres d’animals
  46. Fer batuts de fruita
  47. Pintar un quadre
  48. Identificar els núvols
  49. Fer sudokus

Espero que aquest recull de propostes us sigui útil!

Nadaira, Núria i Santi

VOTACIÓ PREMI ATRAPALLIBRES

Ens hem reunit un bon nombre de noies i nois del curs que han llegit l’álbum AQUEST ROBOT SOC JO. Els ha agradat que sigui breu, fàcil de llegir i sobretot que faci pensar què explicaríem de nosaltres mateixos si haguéssim de tranformar-nos en un robot que fes de nosaltres. Un joc interessant.

També hem fet la votació per veure quin dels tres llibres que hem llegit ens ha agradat més. La majoria ha triat AQUEST ROBOT SOC JO, per davant d’ESPÈCIES EXTRAORDINÀRIES i HOLA, MICOS.

 

QUÈ BONICA, LA CERÀMICA GREGA!

La ceràmica grega la trobem decorada amb pintura. 

Podia ser una decoració geomètrica però en èpoques posteriors s’introdueixen escenes relacionades amb la infantesa, l’educació, la vida quotidiana, les competicions atlètiques, els aspectes polítics i religiosos bé siguin ritus funeraris o temes de la mitologia… Un dels temes més abundants són els de la mitologia, aquells que narren llegendes sobre déus, herois i les seves relacions amb els mortals.

Hem creat una ceràmica grega, reproduint una escena del passat o actual però sempre respectant l’estil grec.