Sabem que vau gaudir moltíssim de la cantata que vam preparar durant la BG La ciutat i la lluna.
És per això que, qui vulgui reviure el moment, pot!
A la carpeta de FOTOTECA ja està penjat el vídeo. Tot i això, us el deixem enllaçat AQUÍ.
Sabem que vau gaudir moltíssim de la cantata que vam preparar durant la BG La ciutat i la lluna.
És per això que, qui vulgui reviure el moment, pot!
A la carpeta de FOTOTECA ja està penjat el vídeo. Tot i això, us el deixem enllaçat AQUÍ.