Vídeo de LA CIUTAT I LA LLUNA

Sabem que vau gaudir moltíssim de la cantata que vam preparar durant la BG La ciutat i la lluna.

És per això que, qui vulgui reviure el moment, pot!

A la carpeta de FOTOTECA ja està penjat el vídeo. Tot i això, us el deixem enllaçat AQUÍ.

Leave a Reply