ELS HOTELS D’INSECTES DELS PANDES VERMELLS

Els Pandes vermells han estat treballant el seu ODS de fauna i flora terrestre creant uns hotels d’insectes per a què aquestes bestioletes que viuen prop de l’escola s’hi puguin refugiar més o menys de la mateixa manera que ho farien de forma natural si el nostre entorn no estigués tan degradat.

La Laura, en Marc i la Marta, mares i pare d’en Joan, l’Adrià i en Marcel , la setmana passada van venir a la nostra classe a parlar-nos d’insectes, dels boscos, de la importància de lluitar contra la desertificació… i ens van ajudar a elaborar aquests  hotels  i després a portar-los al bosc del voltant de l’escola.

Els Pandes estem molt satisfets d’ajudar a què la fauna del nostre entorn visqui una miqueta més protegida.

Gràcies pares per venir a la nostra classe!