DANSA ARA 2022

Esteu assabentats que els vostres infants estan fent DANSA durant les sessions de música d’aquest 2n trimestre?

Hem iniciat el treball de cos, dansa i moviment que ens han proposat els ballarins de la Factoria Mascaró del DANSA ARA.

Dansa Ara és un gran esdeveniment de dansa contemporània organitzat per l’Ajuntament de Barcelona i adreçat a l’alumnat de cicle inicial d’escoles de Barcelona.
Vol promocionar l’aprenentatge de les habilitats rítmiques i artístiques dels infants mitjançant la dansa contemporània.
Després del treball d’aprenentatge d’un repertori de danses amb el professorat al centre educatiu, l’alumnat participa a una jornada de dansa en la qual els nens i les nenes són protagonistes d’un gran espectacle de dansa contemporània.

Enguany podrem fer les danses a l’Estadi Olímpic de Montjuic, a l’aire lliure i hi podreu assistir com a públic convidat.

Us esperem a tots i a totes el dia 5 d’abril.  Ja us farem arribar com obtenir les entredes per l’esdeveniment.

Mostra la imatge original