WHAT CLOTHES DO YOU WEAR IN WINTER?

FOLLOWING OUR MAIN INTEREST OF THE YEAR, THE SEASONS OF THE YEAR, WE HAVE BEEN TALKING ABOUT THE WINTER MONTHS AND HOW TO PROTECT OURSELVES FROM THE COLD. MANY CHILDREN HAVE SHARED THEIR WINTER EXPERIENCES IN THE SNOW AND THE MOUNTAINS, WHICH HAS GIVEN US THE PERFECT OPPORTUNITY TO PRESENT A NEW FRIEND: FROGGY.

HE IS A VERY SMART FROG WHO WAKES UP DURING WINTER AND WANTS TO GO OUTSIDE TO PLAY. HIS MUM ASKS HIM TO PUT ON ALL HIS WINTER CLOTHES BUT, POOR FROGGY! HE IS MUCH TOO SLEEPY AND KEEPS FORGETTING PARTS OF HIS WINTER OUTFIT. THIS HILARIOUS STORY HAS ACCOMPANIED US AND HELPED US LEARN THE WINTER CLOTHES VOCABULARY.

AS YOU WILL SEE IN THE FOLLOWING VIDEO, WE HAVE ATTEMPTED TO ANSWER THE FOLLOWING PREMISE: IMAGINE YOU WANT TO GO AND PLAY OUT IN THE SNOW WITH FROGGY, WHAT CLOTHES WOULD YOU WEAR?

SEE YOU SOON,

TEACHER LAIA

TAULER DE LA SAVIESA

AQUESTES SÓN LES INVESTIGACIONS QUE ESTEM FENT A LES DUES CLASSES:

PREGUNTES QUE S’INVESTIGUEN A LA CLASSE DE LES SALSITXES
  • COM ES VA CREAR EL MÓN?
  • COM ES CREEN ELS VIRUS?

  • COM S’HAN FORMAT ELS ASTEROIDES?

  • COM NEIXEN ELS CAVALLS?

  • QUAN HI VA HAVER EL BIG-BANG? / COM S’HA CREAT EL SOL?

  • COM ES FAN ELS EXPERIMENTS?

PREGUNTES QUE S’INVESTIGUEN A LA CLASSE DELS MINERALS
1- QUÈ VA PASSAR A LA GUERRA DE TROIA?

2 COM NEIXEN ELS ANIMALS? 

3 COM FEIEN LES CASES ELS PREHISTÒRICS?

4 COM ES CONSTRUEIX EL METRO?  

5 COM ES FA EL VIDRE?  

6 QUÈ FAN ELS OSSOS POLARS QUAN VE L’ESTIU?  

US ANIMEM A QUE PARTICIPEU AJUDANT ALS VOSTRES FILL I FILLES A BUSCAR INFORMACIÓ PERQUÈ LA PUGUIN PORTAR ALS SEUS COMPANYS/ES I COMPARTIR-LA.

VA MOLT BÉ LLEGIR-HO AMB ELLS, A CASA, I ESCRIURE DUES O TRES FRASES CURTES I SENZILLES QUE FACILITIN L’EXPLICACIÓ.

ALGUNA IMATGE O VIDEO PODEN SER UN MAGNÍFIC COMPLEMENT.

TAMBÉ US SUGGERIM QUE SI EN SABEU UNA MICA D’ALGUN DELS TEMES, VINGUEU A LA CLASSE A EXPLICAR-NOS-HO.

ENS EXPLIQUEN COM SON

DARRERAMENT ENS HAN EXPLICAT COM SON EL RAY, EL LUCAS, EL XAVI, L’ALMA I EL ROI.

HA ESTAT MOLT INTERESSANT DESCOBRIR COSES DE TOTS ELLS QUE DESCONEIXIEM. EXPERIÈNCIES, RECORDS, AMISTATS, EXTRAESCOLARS, PREFERÈNGIES, …

MOLTES GRÀCIES!

COM SOC

EL DANIEL I EL THOMAS ENS HAN EXPLICAT UNA PART DENLA SEVA VIDA.

ENS HAN DIT EL QUE ELS AGRADA FER, ENS HAN PRESENTAT LA SEVA FAMÍLIA I HAN PORTAT OBJECTES I JOGUINES PERQUÈ ELS CONEGÉSSIM UNA MICA MÉS.

TOTS DOS S’HI HAN PREPARAT MOLT BÉ I AMB MOLTA IL·LUSIÓ PER COMUNICAR.

MUSEU PICASSO I EL BARRI DE LA RIBERA

ELS INFANTS DE PRIMER, HEM ANAT A VEURE LES MENINES DE PICASSO AL MUSEU. LA MARIA ENS HA FET LA VISITA FENT-NOS OBSERVAR ELS QUADRES AMB TOTS ELS DETALLS: COLORS, FORMES, MIDES…

QUÈ DIVERTIT DESCOBRIR QUE PICASSO FEIA EL PERFIL D’UNA CARA, PERÒ HI POSAVA ELEMENTS COM SI ESTIGUÉS DE FRONT!

FINS I TOT ENS HEM ATREVIT A DIBUIXAR, NOSALTRES, ALGUNS DELS RETRATS I QUADRES.

TAMBÉ HEM FET UNA VISITA PEL BARRI DE LA RIBERA.

OBSERVANT LES PARETS DE LES CASES, ELS CARRERS, ELS RÈTOLS, LES PORTES I LES FINESTRES, HEM POGUT INVESTIGAR COM VIVIEN ALLÀ, FA MOLTS I MOLT D’ANYS.

HEM VIST EL CARRER MÉS ESTRET DE BARCELONA I HEM PASSAT PEL MÉS CURT DE LA CIUTAT.

HEM ENTRAT A L’ESGLÉSIA DE SANTA MARIA DEL MAR, SÍ, SÍ DEL MAR! PERQUÈ ABANS EL MAR ARRIBAVA FINS BEN A PROP DE L’ESGLÉSIA.

HEM ACABAT LA JORNADA DINANT PLEGATS I JUGANT AL PARC DE LA CIUTADELLA.