Avui els infants d’I4 NEU hem passat un dia fantàstic a l’escola gran. Hem pogut gaudir d’una aula molt gran on poder estar plegats, de l’àgora, dels diferents espais d’esbarjo. Hem estat molt contents/es d’haver fet aquest petit tastet del que serà el nostre dia a dia ben aviat.
Demà ens retrobem a l’escola petita!!!



























