NÚVOL DE PREGUNTES

JA ELS TENIM AQUÍ!

A LES CLASSES DELS PEIXOS VERMELLS I DELS DOFINS HAN SORGIT LES PRIMERES PREGUNTES I ÉS PER AIXÒ QUE HEM INCORPORAT A CADA CLASSE EL NÚVOL DE PREGUNTES. HEM EXPLICAT ALS INFANTS QUE A PARTIR D’ALLÒ QUE ELS INTERESSI APRENDRE, FAREM LES NOSTRES INVESTIGACIONS, CREACIONS I EXPERIMENTS AL LLARG DEL CURS. DESPRÉS DE PRESENTAR-LO, L’HEM PENJAT A L’AULA. A PARTIR D’AQUESTS PROJECTES TREBALLAREM TOTES LES ÀREES DE MANERA GLOBAL I INTEGRADA (EXPRESSIÓ ORAL, PENSAMENT MATEMÀTIC, FILOSOFIA, CONEIXEMENT DE L’ENTORN, MEMÒRIA, ETC).

A LA CLASSE DELS PEIXOS VERMELLS HA SORGIT LA PREGUNTA: “COM FUNCIONEN LES MÀQUINES DELS JARDINERS I JARDINERES?”. AVUI HA VINGUT UN JARDINER A PODAR ELS ARBUSTOS DELS NOSTRES VEÏNS, L’HEM VIST I HEM SENTIT EL SOROLL DE LA MÀQUINA, I ÉS A PARTIR D’AQUÍ QUE S’HA ORIGINAT LA PREGUNTA.

A LA CLASSE DELS DOFINS, EL DIA QUE VAM ANAR AL PARC DELS MADUIXERS UNA COMPANYA ES VA PREGUNTAR “PER QUÈ EL PARC DELS MADUIXERS ES DIU AIXÍ SI NO HI HA MADUIXES?”. I AHIR UN COMPANY, QUAN VENIA AL MATÍ CAP A L’ESCOLA, LI VA SEMBLAR VEURE DOS SOLS, ELS VA VEURE DIFERENTS I PER AIXÒ ES VA PREGUNTAR “HI HA 2 SOLS?”.

A LA CLASSE ANIREM AVANÇANT EN AQUESTES RECERQUES, AIXÍ QUE SI VOLEU COL·LABORAR ENS ANIRÀ MOLT BÉ. EL MÉS IMPORTANT ÉS QUE PUGUEU ANAR COMPARTINT AMB LES VOSTRES FILLES I FILLS EL QUE VAN FENT I APRENENT (EL BLOC O LA CARPETA D’APRENENTATGE US PODEN AJUDAR), I TAMBÉ PODEU PORTAR INFORMACIÓ, IMATGES, VENIR ALGUN FAMILIAR O CONEGUT A L’ESCOLA COM A EXPERTES O EXPERTS… O TOT ALLÒ QUE PENSEU QUE ENS POT ANAR BÉ.

FEM EQUIP I ARRIBAREM LLUNY!!!!

 

Leave a Reply