EL JORDI, LA GEMMA I LA MARTA ENS AJUDEN AMB LES NOSTRES PREGUNTES

AQUESTA SETMANA HA ESTAT MOLT INTENSA!!! ELS DOFINS HEM COMPTAT AMB LA COL·LABORACIÓ DEL JORDI I LA GEMMA, MESTRES “DELS NOIS I NOIES GRANS” DE L’ESCOLA, I LA MARTA, ALUMNA D’ESO3, AMB LES PREGUNTES DEL NOSTRE NÚVOL.

EL JORDI, PROFESSOR DE FILOSOFIA I CIÈNCIES SOCIALS, VA VENIR DIJOUS A LA NOSTRA CLASSE A AJUDAR-NOS A REFLEXIONAR SOBRE LA PREGUNTA: “PER QUÈ ES FAN MAL ELS HUMANS ENTRE ELLS?”. I A PARTIR D’UNA LLEGENDA, D’UNA HISTÒRIA QUE UNA ÀVIA VA EXPLICAR ALS SEUS NÉTS FA MOLTS ANYS, VAM ESTAR REFLEXIONANT SOBRE EL FET QUE LES PERSONES TENIM UN COSTAT “BO” I UN COSTAT “DOLENT”, VAM POSAR EXEMPLES I VAM PENSAR DE QUINES MANERES PODÍEM FER CRÉIXER DINS NOSTRE LA PART BONA.

I DIVENDRES VAM ANAR A L’ESPAI “MARIE CURIE”, EL LABORATORI DE L’ESCOLA GRAN. ALLÀ ENS ESPERAVEN LA GEMMA, PROFESSORA DE CIÈNCIES, I LA MARTA, PER AJUDAR-NOS AMB LA PREGUNTA “COM VA ARRIBAR EL CORONAVIRUS”. VAM PODER VEURE L’ESQUELET, UTENSILIS DE DIFERENTS TIPUS I TREBALLS DELS NOIS I NOIES GRANS. LA GEMMA I LA MARTA ENS VAN FER UNA PRESENTACIÓ (CLIQUEU L’ENLLAÇ SI LA VOLEU VEURE) SOBRE QUÈ ÉS UN VIRUS, COM S’ENCOMANA, COM ES POT PREVENIR I COM ES POT CURAR. TAMBÉ VAM PODER OBSERVAR UN CABELL PEL MICROSCOPI.

DUES SESSIONS MOLT INTERESSANTS, PLENES D’APRENENTATGES I RIQUES EXPERIÈNCIES. MOLTES GRÀCIES JORDI, GEMMA I MARTA!!!!

One thought on “EL JORDI, LA GEMMA I LA MARTA ENS AJUDEN AMB LES NOSTRES PREGUNTES

1. Gràcies a tots 3!! A casa han arrribat moltes noves informacions i han sorgit converses molt interessants.