FEM D’ARTESANS A CLASSE: CERÀMICA!

A LA CLASSE DELS GELATS, LA SUSANNA, LA MARE DEL LUARD, ÉS CERAMISTA, I HA ESTAT VENINT A L’ESCOLA A FER UN GRAN MURAL DE RAJOLES AMB NOSALTRES.

PRIMER ENS VA PARLAR DE QUÈ ERA LA CERÀMICA, I AMB FANG BLANC I DIFERENTS MATERIALS VAM FER MOLTES RAJOLES AMB DIFERENTS TEXTURES.

I AMB PINTURA D’ENGALBA (UNA PINTURA FETA AMB ARGILES DE COLORS) VAM DECORAR LES NOSTRES RAJOLES:

DESPRÉS DE DEIXAR-LES ASSECAR VAM PINTAR-HI UN GRAN GELAT AL MURAL QUE FORMAVEN TOTES LES NOSTRES RAJOLES I LA SUSANNA SE LES VA ENDUR AL SEU TALLER A POSAR-LES AL FORN. ENS VA EXPLICAR QUE EL FORN QUE NECESSITEM PER FER AQUESTA FEINA NO ÉS COM EL DE LA CUINA, HA D’ARRIBAR ALS 1300 GRAUS!

AMB UN VÍDEO TAMBÉ ENS VA ENSENYAR EL SEU TALLER!

QUAN ESTAVEN LLESTES, LA SUSANNA ENS LES VA TORNAR A PORTAR A L’ESCOLA, I VAM PODER VEURE QUINS CANVIS HAVIA SOFERT L’ARGILA! ESTAVA DURA I FREDA!

DESPRÉS DE TOT AQUEST PROCÉS, MIREU COM HAN QUEDAT LES NOSTRES RAJOLES!