“Bongo” amb la Celina (mare de la Gina)?

Aquesta setmana ens ha visitat la Celina, la mare de la Gina. Les dues han organitzat una proposta a l’aula: la Celina ens explicava la història de Bongo a través del conte, i la Gina explicava l’activitat que haviem de fer i com. Ens ho hem passat molt bé!! ☺️?

 

Deixa un comentari