INICIEM EL SERVEI DE PRÉSTEC DE LA BIBLIOTECA

AQUESTA SETMANA HEM INICIAT EL SERVEI DE PRÉSTEC DE CONTES DE L’ESCOLA. L’OBJECTIU D’AQUESTA ACTIVITAT ÉS FOMENTAR EL GUST PER LA LECTURA I ESCOLTA ATENTA, DESPERTAR LA CURIOSITAT, LA IMAGINACIÓ I FOMENTAR LES GANES D’APRENDRE.  A LA VEGADA TAMBÉ TREBALLEM LA RESPONSABILITAT DE TENIR CURA D’UN OBJECTE QUE NO ÉS NOSTRE I EL FER MEMÒRIA PER RETORNAR-LO A L’ESCOLA. US HO PODEU MARCAR EN EL CALENDARI DE LA SETMANA QUE TENIU A CASA.

ELS GELATS, ELS LLAPIS DE COLORS  I ELS NANS FARAN BIBLIOTECA ELS DIMECRES I ELS DOFINS I ELS ANIMALS D’ÀSIA HO FAREM ELS DIJOUS. ELS PODEU RETORNAR DURANT TOTA LA SETMANA, SI EL DIA QUE FEM BIBLIOTECA NO L’HEU RETORNAT NO ES PODRAN ENDUR UN ALTRE A CASA.

HEM PARLAT A TOTES LES CLASSES DE LA IMPORTÀNCIA DE TROBAR UNA ESTONA TRANQUIL·LA PER MIRAR-LOS AMB ATENCIÓ I/O DEMANAR A LES FAMÍLIES QUE ENS ELS EXPLIQUIN. QUE ELS HEM DE CUIDAR MOLT. ELS HEM RECOMANAT QUE NO EL GUARDIN AMB ELS SEUS CONTES PERQUÈ NO ES BARREGI AMB LA BIBLIOTECA DE CASA I SIGUI FÀCIL TROBAR-LO EL DIA QUE S’HA DE TORNAR A L’ESCOLA.

QUAN FEM LA TRIA DEL CONTE QUE ENS VOLEM ENDUR A LA CASA A LA CLASSE FEM BIBLIOTECA I SEGUIM LES MATEIXES PAUTES COM SI ESTIGUÉSSIM EN UNA BIBLIOTECA.