1ra assemblea de l’Escola Petita!

El passat dimarts 15 de desembre vam poder fer la nostra primera assemblea a l’escola gran per parlar sobre com podem millorar el pati!!

Durant el dilluns vam parlar cadascú a la seva classe sobre quines idees teniem per poder millorar el pati i fer-ne un espai més segur i divertit. L’endemà per la tarda, vam baixar a la plaça i ens vam reunir per compartir les idees i parlar de la importància de cuidar el pati, el materials que hi ha i sobretot, recordar la idea del “No m’agrada”.

Seguidament, classe per classe alguns portaveus van explicar què havien decidit. Al final, es va votar si tothom estava d’acord en seguir les normes establertes i la responsabilitat d’actuar d’acord amb aquestes.

Ha estat molt interessant poder viure aquesta experiència i ja tenim ganes de fer-ne més! 💪