Necessitem la vostra col路laboraci贸!

Bona tarda fam铆lies,

Esperem que aquesta setmana hagi anat molt b茅 ^_^

Aqu铆 a l’escola tots/es estem encantats/es. Hem estat fent un munt de coses, per貌 n’hi ha dues que ens agradaria iniciar la setmana que ve: el projecte del nom de la classe i la decoraci贸 de l’escola de la tardor.

La relaci贸 directa amb tots/es vosaltres 茅s molt important, i 茅s per aix貌 que necessitem la vostra col路laboraci贸. Ens agradaria que particip茅ssiu portant informaci贸, imatges, contes… o quelcom relacionat amb el nom de la classe del vostre fill/a. D’aquesta manera tindrem molta documentaci贸 per poder realitzar el projecte en concordan莽a amb totes les vostres aportacions.

Per altra banda tamb茅 ens agradaria demanar-vos si podeu portar-nos coses de tardor i materials reciclats. Sobretot fulles i rotlles de paper de v脿ter.

Moltes gr脿cies!

Bon cap de setmana llarg i fins dimarts 馃榾