Necessitem la vostra col·laboració!

Bona tarda famílies,

Esperem que aquesta setmana hagi anat molt bé ^_^

Aquí a l’escola tots/es estem encantats/es. Hem estat fent un munt de coses, però n’hi ha dues que ens agradaria iniciar la setmana que ve: el projecte del nom de la classe i la decoració de l’escola de la tardor.

La relació directa amb tots/es vosaltres és molt important, i és per això que necessitem la vostra col·laboració. Ens agradaria que participéssiu portant informació, imatges, contes… o quelcom relacionat amb el nom de la classe del vostre fill/a. D’aquesta manera tindrem molta documentació per poder realitzar el projecte en concordança amb totes les vostres aportacions.

Per altra banda també ens agradaria demanar-vos si podeu portar-nos coses de tardor i materials reciclats. Sobretot fulles i rotlles de paper de vàter.

Moltes gràcies!

Bon cap de setmana llarg i fins dimarts 😀