juliol 4, 2022 by Manel Sayrach Recordatori Recordeu que dilluns i dimecres anem a la piscina i s’ha de portar gorro!!! Comparteix això: Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra) Facebook Feu clic per compartir a X (S'obre en una nova finestra) X Us agrada:M'agrada S'està carregant...