COLÒNIES D’ESTIU SADAKO

Hei! Que ja ha arribat el mes de març, i amb ell noves informacions sobre les colònies d’estiu de l’Escola Sadako!

Tant si ets una persona que no se les poden perdre per res del món, aquest any acabes de fer 2n de primària, o tens una mica de curiositat per saber què és això que fem a l’estiu que ens ho passem tant bé…Atenció!

Un estiu més, us oferim participar a les colònies d’estiu. Anirem a la casa de colònies Can Freu (Vilobí d’Onyar – La Selva), un marc perfecte per poder gaudir de la natura i del lleure amb les activitats preparades pels monitors i monitores de l’escola.

Estan organitzades per a l’alumnat de 2n a 6è d’EP. (Tot i que si fas secundària i tens ganes de repetir, posa’t en contacte amb el Gerard: gmassons@escolasadako.com)

Aquest any marxarem del 2 a l’11 de Juliol.

Ben aviat rebreu la informació per fer la inscripció.

No us les podeu perdre!

Be the first to comment on "COLÒNIES D’ESTIU SADAKO"