CARNAVAL!

Un curs més hem pogut gaudir de la gran festa de Carnaval. Enguany en teníem unes ganes especials, ja que fa temps que la pandèmia no ens permetia reunir-nos a tota la comunitat d’infants, mestres i personal d’escola i famílies.

L’alumnat de 3r d’ESO ha preparat una festa fantàstica emmarcada en les diferents etapes de la història i ens han deixat sense paraules amb els seus balls.

Al matí hem celebrat el ball de màscares i hem gaudit de la gresca i ballaruca i a la tarda ens hem guarnit amb les disfresses fetes per nosaltres per mostrar-les i lluir-les amb molt de ritme. També hi ha hagut comparses de famílies i de mestres!

El rei Carnestoltes i els seus ajudants s’han fet amos i mestresses de l’escola per un dia i la disbauxa ha estat present en tot moment…

Visca el Carnaval!

Be the first to comment on "CARNAVAL!"