BONES FESTES!

Des de l’escola volem desitjar-vos, d’una manera propera i afectuosa que tingueu un Bon Nadal. Per això, hem elaborat aquesta felicitació amb tota l’estima, intentant apropar-vos el clima nadalenc i positiu que aquests dies es respira per tots els racons de Sadako.

Com cada any, l’entrada de l’escola llueix un pessebre ben especial fet pels infants de diferents cursos. Durant uns dies l’esperit de Nadal es viu amb tallers, activitats i moments emocionants com calendaris d’advent, detalls entre padrines i padrins i filloles i fillols que ens arriben per sorpresa, postals, el tradicional caga-tió, pastorets, nadales…

Amb aquest recull d’imatges i les veus de la Noa, la Mireia, el Pau, la Laia, el Biel i un grup d’infants de 3 i 4 anys, volem demanar als Reis Mags de l’Orient, que aquest any deixin a cada casa un estel d’esperança i un missatge de Pau.

Us desitgem molt BONES FESTES!

1 Comment on "BONES FESTES!"

1. Ohhhhhh! Bon Nadal Sadako!